Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Het was heel slecht, het verhaal sloeg nergens op, totaal nergens op. Verschrikkelijk. O er zullen misschien wel heel veel strips verschijnen die slechter zijn maar dat is een kromme vergelijking. 

Als ik een Maserati koop waarvan alle mankeert hoeft de verkoper ook niet te zeggen dat er veel meer veel mindere auto's gemaakt worden. Adel verplicht zeggen ze wel eens.

 

Daan heeft wel gelijk, vrouwen tekenen is niet Hermann's sterkste kant, vandaar dat ik die station 16 wel goed vond.

Ik vind net van wel, hij maakt ze alleen niet mooier dan dat ze in werkelijkheid zijn. De lichamen zijn realistisch naturel en dat vind ik net positief aan z'n tekenstijl.

Link naar reactie

Ik vind net van wel, hij maakt ze alleen niet mooier dan dat ze in werkelijkheid zijn. De lichamen zijn realistisch naturel en dat vind ik net positief aan z'n tekenstijl.

 

Realistisch? ok best wel. Maar in het dagelijks leven zie je op straat toch ook altijd wel ergens een mooie dame tussen de vele gewone saaie realistische vrouwen? Ik heb nog nooit een appetijtelijke dame gezien van Hermann...

Link naar reactie

Die prinses op die cover van Prins Boerke heeft wel een nogal lange hals.

 

Ha ha! Had je wel door dat haar haren over haar rechter schouder liggen? Serieus ik vind de laatste dame alleen op het derde plaatje het bekijken waard... En ook ik lees graag Schemerwoude, Jeremiah en enkele losstaande albums van Hermanns hand. Hij zou alleen iets meer tijd mogen nemen wanneer hij een mooie dame probeert.

Link naar reactie
Gast Kontiki

Gisteren Folies Bergere gaan halen. Ik wilde ook Nacht in Rome 2 meebrengen, maar de HC was uitverkocht. Ik kon de SC wel aan de kant laten leggen of wachten op de integrale.

Het is toen dat ik beslist heb om geen strips in delen meer te kopen. Ik vind het überhaupt een idioot gegeven om strips die geen reeksen zijn (maar een album of 4-5 omslaan) niet in één bundel te steken. We publiceren ook geen boeken meer per hoofdstuk (zoals in de 19e eeuw wel eens gedaan werd). 

Frank Pé deed er 20 jaar of zoiets over om de trilogie Zoo te tekenen. In de cinema ga je ook niet naar een vertoning van The Lord of the Rings waarbij je tien uur in de zaal moet blijven zitten.

Link naar reactie

Dan vergat je nog De Graaf Is Verstrooid die eenzelfde aanpak genoot.

 

2722.jpg

 

Die vond ik qua verhaal toch minder sterk dan de twee andere en bovendien is Dupuis zo slim geweest om de albums niet te nummeren, waardoor ik minder het gevoel heb met een leegte in dit reeksje te zitten.

 

De Robinsons van het spoor is minder interessant.

 

Ik had er wel al over gehoord maar nog niet gezien en was toch nieuwsgierig, de tekst van Delporte leest lekker weg en de illustraties zijn ook knap. Een dossier en originelen zouden hier ook geen toevoegde waarde geweest zijn voor mij.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...