Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Beetje veel tegelijk aangekomen deze week. Via CW kwam Cromwell Stone in de verkoop en die kon ik niet laten, want daar was ik al een tijdje naar op zoek.

 

0FA9E4EA-1EA3-4433-943F-F2AD589946FF_zps

 

F20AA27C-B7F5-4FB4-98FD-86611D80B695_zps

 

Veel Andreas, dat kan ik alleen maar aanmoedigen en zelfs de integrale van cs die zoek ik al een tijdje :o

Link naar reactie

Je mist wel een paar delen van Arq. (gewedige reeks overigens. Eén van de beste imo)

:e005: Zonder meer mee eens. Het is overigens geen reeks waarvan je een aantal delen kan missen. Een incomplete Arq is echt niet te volgen..

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie

Je mist wel een paar delen van Arq. (gewedige reeks overigens. Eén van de beste imo)

 

:e005: Zonder meer mee eens. Het is overigens geen reeks waarvan je een aantal delen kan missen. Een incomplete Arq is echt niet te volgen..

 

Ik ben ze bij elkaar aan het sprokkelen. Deel 3 stond al op de plank. Deel 5 heb ik een idee waar die in de winkel staat. Ik ga ze zeker op volgorde lezen.

Link naar reactie

Ik ben ze bij elkaar aan het sprokkelen. Deel 3 stond al op de plank. Deel 5 heb ik een idee waar die in de winkel staat. Ik ga ze zeker op volgorde lezen.

Dit is een beetje mosterd na de maaltijd maar als je ze echt niet bij elkaar krijgt: er is ook een integraal.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Ja, maar die integraal is in pocketformaat en SC. Voor mij, als late instapper, was dat een goed alternatief. Maar MartinMnd kennende zal hij bewust voor de mooiste uitgave geopteerd hebben. :e012: Veel plezier in ieder geval met de reeks, ook ik vind het één van de allerbeste reeksen die er bestaan. En op die integrale van Cromwell Stone ben ik jaloers. :e002:

 

 

Zelf gekocht:

- Folies bergère

- Atar Gull

- SOS Geluk

- Brieven uit de bar

Link naar reactie

Stomp 1

Robbedoes: een rustige vakantie

Capricornus 15, 16

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Dit is een beetje mosterd na de maaltijd maar als je ze echt niet bij elkaar krijgt: er is ook een integraal.

 

 

Ja, maar die integraal is in pocketformaat en SC. Voor mij, als late instapper, was dat een goed alternatief. Maar MartinMnd kennende zal hij bewust voor de mooiste uitgave geopteerd hebben. :e012: Veel plezier in ieder geval met de reeks, ook ik vind het één van de allerbeste reeksen die er bestaan. En op die integrale van Cromwell Stone ben ik jaloers. :e002:

 

 

Zelf gekocht:

- Folies bergère

- Atar Gull

- SOS Geluk

- Brieven uit de bar

 

Tja die pocket... wat is die klein!!! Nooit zal ik zo'n klein boekje kopen als er ook grotere versies zijn. Ik vind Sherpa geweldig, maar nee, dat boekje is echt té klein... ik vraag me zelfs af hoe je die teksten dan kan lezen. Om eerlijk te zijn, zijn alleen deel 1 en 3 lastig en/of duurder om aan te komen, de rest niet echt. Idem trouwens met Cap. En de 2e cyclus is voor een spotprijsje op de kop te tikken, dus dat compenseert dan weer.

 

En dan die Cromwell Stone integraal Roque Ja, ik had die  geloof ik al ruim een jaar op CW in mijn zoeklijst staan. Ik zou dus zeggen maak die aan, zodat je direct als die wordt aangeboden een mailtje krijgt. Zo was ik ook al aan Absolute League of Extraordinary Gentleman 1 gekomen vorig jaar.

Link naar reactie
Om eerlijk te zijn, zijn alleen deel 1 en 3 lastig en/of duurder om aan te komen, de rest niet echt.

 

Deel 3 kom ik anders nog regelmatig tegen, volgens mij zijn 1, 2 en 4 de lastige deeltjes, althans, in de normale SSZ, met een beetje zoeken (cw) lukt het wel. Daar heb ik destijds de integrale voor gekocht. Maar je hebt gelijk, de HC's zijn veel beter. Inmiddels moet ik alleen deel 2 van Arq nog (en Quintos, en Cromwell Stone 1 en 3), ik ben dus zacht gezegt wel enigszins jaloers op je laatste aankopen (en moet dus eens wat meer beursen gaan bezoeken).

Link naar reactie

Tja die pocket... wat is die klein!!! Nooit zal ik zo'n klein boekje kopen als er ook grotere versies zijn. Ik vind Sherpa geweldig, maar nee, dat boekje is echt té klein... ik vraag me zelfs af hoe je die teksten dan kan lezen. Om eerlijk te zijn, zijn alleen deel 1 en 3 lastig en/of duurder om aan te komen, de rest niet echt. Idem trouwens met Cap. En de 2e cyclus is voor een spotprijsje op de kop te tikken, dus dat compenseert dan weer.

 

En dan die Cromwell Stone integraal Roque Ja, ik had die  geloof ik al ruim een jaar op CW in mijn zoeklijst staan. Ik zou dus zeggen maak die aan, zodat je direct als die wordt aangeboden een mailtje krijgt. Zo was ik ook al aan Absolute League of Extraordinary Gentleman 1 gekomen vorig jaar.

 

Zoals Rork aangeeft, die integrale was handig voor als je geen zin hebt om veel moeite te doen. Uiteraard vind ik de HC's ook veel mooier maar 'k heb gewoon geen zin om beurzen te bezoeken of catawiki af te schuimen. Maar voor Cromwell Stone zal ik een uitzondering maken en hem in mijn zoeklijst zetten. Dat had ik eerder moeten doen, achteraf bekeken. :e012:

Link naar reactie

Op zoek naar een lokaal stripalternatief, binnengestruikeld in dreamland. Veel (kinder)strips en wat volwassenen,... maar niets van de nieuwigheden, behalve Amoras 3. Blijft zoeken naar een volwaardig strip-alternatief

Toevallig was ik vrijdagmiddag om 12.45 in Brugge maar ja tussen twaalf én één eet iedereen...

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Deel 3 kom ik anders nog regelmatig tegen, volgens mij zijn 1, 2 en 4 de lastige deeltjes, althans, in de normale SSZ, met een beetje zoeken (cw) lukt het wel. Daar heb ik destijds de integrale voor gekocht. Maar je hebt gelijk, de HC's zijn veel beter. Inmiddels moet ik alleen deel 2 van Arq nog (en Quintos, en Cromwell Stone 1 en 3), ik ben dus zacht gezegt wel enigszins jaloers op je laatste aankopen (en moet dus eens wat meer beursen gaan bezoeken).

 

Deel 2 (Herinneringen 1) staat op de plank bij Fantasia in Amsterdam (€13,50 als ik me niet vergis), dus als je in de buurt bent... En volgens mij staat Cromwell Stone 3 daar ook nog.

Link naar reactie

Tja die pocket... wat is die klein!!! Nooit zal ik zo'n klein boekje kopen als er ook grotere versies zijn. Ik vind Sherpa geweldig, maar nee, dat boekje is echt té klein... ik vraag me zelfs af hoe je die teksten dan kan lezen. Om eerlijk te zijn, zijn alleen deel 1 en 3 lastig en/of duurder om aan te komen, de rest niet echt. Idem trouwens met Cap. En de 2e cyclus is voor een spotprijsje op de kop te tikken, dus dat compenseert dan weer.

Het valt wel mee hoor. Ik heb zelf de integrale en de tekeningen komen behoorlijk goed tot zn recht. Daarin zie je dan weer duidelijk Andreas zijn comic invloeden want o.a. door zijn ongewone kadrering leent het comic formaat zich prima voor zijn werk. Het enige nadeel wat ik heb met de integraal is dat er van de latere cycli nog geen is verschenen. Ik zit al een tijdje te wachten maar als er eind dit jaar nog niks is verschenen in dat formaat schakel ik toch ook maar over op de reguliere albums. Maar de integraal zelf is in ieder geval prima. Hij is natuurlijk niet zo mooi als die belachelijk rijk gevulde Rork integraals maar het is op zich een zeer mooie uitgave. Veel beter leesbaar dan die ondingen van DDB. Ik zou m zelfs aanraden.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie
Gast Kontiki

Meen je dat serieus? Zijn er heus nog winkels die voor de lunch de deuren dicht doen?

Voor een winkel die open is tot 19 uur lijkt me dat gepermitteerd. Er moet personeel betaald worden per uur,

Link naar reactie

Amoras 3

Box maagdenbos en drakenbloed

Typhaon

Een nacht in Rome 2

Zombies 3

Hoe zit het eigenlijk met de verspreiding van Een nacht in Rome 2?

 

Dit album is een week of vijf geleden verschenen toch? Op Catawiki staat er nog maar eentje te koop aan 60 Euro (Aaaaah...) en ik was vanmiddag in Lambiek en die heeft het album zelfs nooit gekregen van de distributeur?!

 

Ik heb al vaker gezegd dat het hier in Friesland een stripwoestijn is zonder SSZ maar ik had toch wel verwacht dat ik dit boekje gewoon in Drachten kon gaan kopen???

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Hoe zit het eigenlijk met de verspreiding van Een nacht in Rome 2?

 

Dit album is een week of vijf geleden verschenen toch? Op Catawiki staat er nog maar eentje te koop aan 60 Euro (Aaaaah...) en ik was vanmiddag in Lambiek en die heeft het album zelfs nooit gekregen van de distributeur?!

 

Ik heb al vaker gezegd dat het hier in Friesland een stripwoestijn is zonder SSZ maar ik had toch wel verwacht dat ik dit boekje gewoon in Drachten kon gaan kopen???

 

Erik

 

Ik ben blij dat ik 'm in Fantasia apart had laten leggen. Was op de dag van verschijning al meteen uitverkocht en er was direct 50 euro op geboden, op die van mij dus... Gelukkig gewoon door de verkoper echt gereserveerd. Erg blij mee, want ik heb er weer van genoten.

Link naar reactie

Ik ben blij dat ik 'm in Fantasia apart had laten leggen. Was op de dag van verschijning al meteen uitverkocht en er was direct 50 euro op geboden, op die van mij dus... Gelukkig gewoon door de verkoper echt gereserveerd. Erg blij mee, want ik heb er weer van genoten.

Het is toch niet zo verrassend dat er veel vraag is...deeltje 1 liep super. Lekker geregeld zo. Leuk voor verzamelaars die niet naast een SSZ wonen of dagelijks hun online bestellingen managen.

 

E.

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...