Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Aquablue - 1tem13 van Miles... Pakketje is aangekomen op bestemming, maar ik nog niet... Spannend!

 

Alles ontvangen - prima staat! - Stapeltje op m'n nachtkastje, ik kan weer even verder

 

Ben wel benieuwd: is geleden van de eerste 3-4 delen dat ik dit las (in het begin van mijn 'stripcarrière) - dus vooral uit nostalgie gekocht.

(òÓ,)_\,,/

 

Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid.

Link naar reactie

Alles ontvangen - prima staat! - Stapeltje op m'n nachtkastje, ik kan weer even verder

 

Ben wel benieuwd: is geleden van de eerste 3-4 delen dat ik dit las (in het begin van mijn 'stripcarrière) - dus vooral uit nostalgie gekocht.

 

 

Ik heb ook nostagische gevoelens bij Aquablue. Ik kreeg de eerste twee delen ooit, op mijn eerste werk na het leger, in 1991 of 92 zoiets, samen met een hele pak andere strips, na één of ander faillissement in Waregem ;)

 

Aquablue zijn de enige twee strips die ik uit die pak gehouden heb. En verder gevolgd heb. Maar op een bepaald moment had ik een degout aan een bepaalde uitgever(ij) ;) en heb ik heel de zwik doorverkocht.

 

Toen Daedalus met hun SC's afkwam, heb ik ze ook allemaal opnieuw gekocht, en het me niet beklaagd. Mooie uitgaven van een SF reeks waar ik van hou, en zeer goed vind (behalve die twee laatste delen voor de nieuwe cyclus, die vond ik povere fantasy ;) ).

Maar de nieuwe cyclus vind ik weer zeer goed !

 

Veel plezier. :)

Link naar reactie

Ik heb ook nostagische gevoelens bij Aquablue. Ik kreeg de eerste twee delen ooit, op mijn eerste werk na het leger, in 1991 of 92 zoiets, samen met een hele pak andere strips, na één of ander faillissement in Waregem ;)

 

Aquablue zijn de enige twee strips die ik uit die pak gehouden heb. En verder gevolgd heb. Maar op een bepaald moment had ik een degout aan een bepaalde uitgever(ij) ;) en heb ik heel de zwik doorverkocht.

 

Toen Daedalus met hun SC's afkwam, heb ik ze ook allemaal opnieuw gekocht, en het me niet beklaagd. Mooie uitgaven van een SF reeks waar ik van hou, en zeer goed vind (behalve die twee laatste delen voor de nieuwe cyclus, die vond ik povere fantasy ;) ).

Maar de nieuwe cyclus vind ik weer zeer goed !

 

Veel plezier. :)

 

Cool! Ben intussen door de eerste 4 - was veel vergeten ('Stromboli!') - maar veel kwam ook snel terug!

(òÓ,)_\,,/

 

Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid.

Link naar reactie

Ik zou het nu ook niet precies omschrijven als een leuk tussendoortje. ;)  Dit boek (waarin men de holocaust in Frankrijk door de ogen van een kind ziet) is inderdaad naar jonge lezertjes gericht maar kon me als volwassene ook ontroeren.  Verdient zeker een uitgave in het Nederlands (en zoveel mogelijk andere talen).

 

Leuk is inderdaad niet helemaal de juiste woordkeuze gezien de materie... De kwaliteit was prima, zeker voor kinderen, maar ik had een iets volwassener boekje verwacht. Maar wat je zegt een vertaling zou ik zeker voor zijn, dan zijn het mooie cadeautjes. 

 

 

Is die Terra Australis iets? Ik ken dat niet!

 

Ik moet die nog lezen, maar de tekening zijn erg mooi. Het boek is ruim 500 pagina's en dat voor maar £16.99. Het gaat in ieder geval over de ontdekking van Australië, dus als dat je interesseert dan kan het bijna niet mis http://www.selfmadehero.com/title.php?isbn=9781906838751&edition_id=228

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...