Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Ik had dit jaar nog geen strips gekocht, en dat wreekt zich. Ik begin uiteindelijk pilotenstrips te kopen op het internet...

Rechtstreeks van uitgeverij Paquet:

Bomb Road 1, 2 en 3

Japanese interceptors 1945 (manga)

103e escadrille de chasse (ook manga)

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Allé, bedankt. :)  Ik kijk uit naar mijn exemplaar ;)

 

dat eerste deel was een knappe uitgave he? schonen HC zeg, komt niet vaak voor bij manga. Bovendien erg goedkoop.

Moet wel nog lezen (op papier dan, ik volg deze uitmuntende serie al een tijdje online, maar op papier is toch nog steeds anders, nietwaar, natte aap? :P)

Link naar reactie

dat eerste deel was een knappe uitgave he? schonen HC zeg, komt niet vaak voor bij manga. Bovendien erg goedkoop.

Moet wel nog lezen (op papier dan, ik volg deze uitmuntende serie al een tijdje online, maar op papier is toch nog steeds anders, nietwaar, natte aap? :P)

 

daar zeg ja al zoiets, op papier is iets anders dan digitaal. Geen speld tussen te krijgen :)

Link naar reactie

Toch maar even langs gegaan bij het Boekenfestijn in Rotterdam.

Het aanbod was redelijk gelijk aan het jaar ervoor. Jammer!

 

Gekocht:

Paradise 1 t/m 4 voor circa € 8,00

Gesel Gods bundel voor € 15,00

Assessins Creed 4 voor € 3,50

 

Al met al geen grote slag, Paradise wilde ik nog wel een keer kopen maar niet aan een nieuw prijs. Hetzelfde geldt voor Gesel Gods, daar ik de amerikaanse versie ook al heb, had ik geen zin om hier een winkelprijs van € 35,00 voor te betalen. 

 

Wat opviel dat er redelijk veel van DDB lag (volgens mij wel de series die mogelijk minder populair zijn)

Link naar reactie

houdt jullie vast: tai dor 3: gilles van tai dor. Ja, ik vind dit een erg leuke reeks (die ik nu eindelijk volledig heb)

 

nou breekt mijn klomp. Ik dacht dat ik de enige was die dit een leuke reeks vond. Nee, geen absolute top, maar ik lees het toch graag en ik heb er de pest in dat het in het Nederlands niet afgerond is. Nu je er over begint ... zijn er in het Frans nog delen verschenen na de zwarte weduwe?

Link naar reactie

nou breekt mijn klomp. Ik dacht dat ik de enige was die dit een leuke reeks vond. Nee, geen absolute top, maar ik lees het toch graag en ik heb er de pest in dat het in het Nederlands niet afgerond is. Nu je er over begint ... zijn er in het Frans nog delen verschenen na de zwarte weduwe?

 

ja: le mage is daar ook verschenen (deel 7) er is ook een deel 8 (les monstres) uit 2003. 

Op bdtheque staat de serie nog steeds als lopend aangegeven...tja.

Link naar reactie

ja: le mage is daar ook verschenen (deel 7) er is ook een deel 8 (les monstres) uit 2003. 

Op bdtheque staat de serie nog steeds als lopend aangegeven...tja.

 

dan zal ik toch eens iets posten in "wordt deze nog vertaald" :D

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...