Ga naar inhoud

Nat


Lav

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Merci!

 

Ik was eerder deze maand helemaal opnieuw begonnen met mijn film (ik zou mezelf niet zijn als ik niet minstens 2 keer per project alles omver gooi en opnieuw begin). Het gaat een animatie worden die de onderwater wereld opbouwt maar heel het idee van de spiegel en de scheiding tussen echte en fantasie wereld schrap ik dus. Ik zal binnenkort proberen om wat bewegende stukjes online te zetten

 

post-17-0-42518900-1429546814_thumb.jpg

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

puur esthetisch. Die kleuren had ik inderdaad gekozen omdat het me ook aan reptielen liet denken maar ik denk nu gewoon dat dat niet zo'n goed idee was. Ik ga best gewoon eens herbeginnen

 

 

edit: heb ook een extra probleem met het feit dat ik inkleur op een scherm dat gekalibreerd is voor de juiste kleur in cinema en niet persé voor print of webkleuren

Link naar reactie

ik ben echt niet zeker over de kleuren :s

attachicon.giffishSP.jpg

 

Mij doet het nogal denken aan aardekleuren, en dat tegen die witte achtergrond maakt dat ik het moeilijk met zeebeestjes kan associëren. Het is maar een idee, maar misschien kan je eens een testje doen met gesatureerdere kleuren? Het design op zich vind ik wel heel erg leuk. Dat hoofd is ook fijn gedaan overigens.

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...