Ga naar inhoud

Hoe slaan jullie je pagina's om?


P3TJQ

Hoe slaan jullie de pagina's open?  

22 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe slaan jullie je pagina's open van een stripboek als je deze leest?

    • Ik sla hem open, en ik vouw hem strak langs de binnenkant zodat de pagina plat blijft liggen.
      1
    • Ik sla hem open, maar ik vouw de binnenkant niet, ik wil geen vouwen in mijn stripboek!
      20
    • Ik lees mijn stripboeken niet.
      1
    • Ik heb geen stripboeken.
      0
  2. 2. Maak je gebruik tijdens het lezen van:

    • Leeskussen/boekenkussen
      2
    • Boekondersteuner
      0
    • Ik hou het stripboek gewoon in mijn handen
      19

  • Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll closes on 19-10-24 at 18:53

Recommended Posts

De vraag kan inderdaad als stom overkomen.

 

Maar de meeste mensen hier zijn voornamelijk lezer en daarna pas verzamelaar. Het was dus alleen om vast te stellen of er verschil was tussen lezers en verzamelaars.

 

Tevens wilde ik peilen of er iemand gebruik maakte van een leeskussen of boekondersteuner. Zelf ben ik eigenlijk op zoek naar zoiets en wilde jullie ervaringen weten. En er schijnen toch 2 mensen gebruik te maken van een leeskussen....

 

 

 

Link naar reactie
15 minuten geleden, Peter Motte zei:

Ik ken ook iemand die dat gebruikt,maar ik zie niet goed in hoe je dat zou doen zonder de boeken te beschadigen door ze plat te drukken.

Okee; stomme vraag van mij dan, maar ligt zo'n kussen onder of boven het boek (want anders zie ik niet in hoe je het boek zou beschadigen) ?

Link naar reactie
18 minuten geleden, Peter Motte zei:

 

Dat ziet eruit als iets dat heel verleidelijk is om te kopen, maar dat achteraf toch niet zo handig blijkt te zijn.

Laptops vangen op die manier heel veel stof. Ventilator raakt vervuild. Plus te weiinig lucht kan aangezogen worden waardoor de laptop snel overhit raakt.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...