Ga naar inhoud

Geek Village (comicon 1st edition) 17 nov 2024) in Genk/Belgisch Limburg


Recommended Posts

Quote

 

zondag 17 november
Geek village in genk met al verschillende grote namen uit de stripwereld die er komen singeren
 

 je kan ons volgen op Geek Village facebook of de website www.geekvillage.be

 

 

440859236_122136083990239368_2259114461503434566_n.thumb.jpg.6ea391b4de6fb75f4cd3184cb94b43a7.jpg

 

 

 

Gasten so far:

 

https://www.geekvillage.be/line-up/

 

 

 

- Patrick Cornelis

- Renee Rienties

- Romano Molenaar

- Shirow Di Rosso

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • Richard Boom-vavavoom changed the title to Geek Village (comicon 1st edition) 17 nov 2024) in Genk/Belgisch Limburg
13 minutes ago, Richard Boom-vavavoom said:

ze zitten toch aan 10.000m2, dus niet slecht. En prachtige plannen voor 2025, van wat ik heb begrepen. Heel mooi om te horen!!

Het is zeker mooi, maar het zijn geen grote zalen. Eigenlijk is het gewoon de mijn van Waterschei die gerenoveerd is, net zoals C-Mine.

 

De vraag is eerder, gaan ze bekende namen kunnen trekken naar Genk? Op papier ligt het wel goed, midden tussen Luik, Aken, Maastricht, Eindhoven en de Vlaamse Ruit. Maar de marginale hoofdstad van Limburg heeft niet de uitstraling van een Gent of Brussel. Je kan de gasten wel goedkoper kwijt in een hotel en de lokatie kan je zowat gratis krijgen als je de juiste personen kent. Ik heb daar ooit ook eens een symposium georganiseerd en kreeg nog geld toe van Energyville.

 

Het gaat wel echt van events en namen afhangen. Cossplayers naar daar krijgen. D-lijst filmsterren, A-lijst tekenaars, het gaat allemaal stroever verlopen. En het aangkondigde lijstje tot nu toe zijn allen mensen die je overal ziet. 

 

 

 

Link naar reactie
6 minutes ago, Ambreville said:

Op papier ligt het wel goed, midden tussen Luik, Aken, Maastricht, Eindhoven en de Vlaamse Ruit.

true....maar ik realiseer me ook dat er gewoon minder mensen in deze regio wonen, dan in de buurt van de "ruit" Rotterdam, antwerpen, gent enzo.

D-lijst filmsterren, A-lijst tekenaars, het gaat allemaal stroever verlopen.

 

dat is voor 2025 in de planning. Nu een soort droge start, zullen we maar zeggen.

 

Quote

n het aangkondigde lijstje tot nu toe zijn allen mensen die je overal ziet. 

leuk begin, idd. Ik zal eens zien of ik kan helpen. :)
12 jaar FACTS op mijn resumé dus wie weet.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Da's dus al over 2 maanden? En ze zullen toch echt met meer namen moeten komen, want deze 4 zijn toppers, maar zo'n nieuw event heeft toch direct een paar grote knallers nodig.... En de overige Guests? En dealers/fangroups/cosplay? En een nieuw event moet zichzelf verkopen, dmv social media 'spam' en word of mouth..  Heb er nog weinig van vernomen, dus ben benieuwd hoe dit zich ontwikkelt.

Ook in de periode van andere grote events...

Wel een supernaam, 'Thor'!

Link naar reactie

Hoi gerb we hebben nu ons maximum bereik van standhouders met een hele grote diversiteit anders dan de andere comic cons 

Voor guests zijn we nog mee bezig en hebben nog wel al een paar namen die eraan komen in de strip wereld alsook in de comic books

Voor cosplayers gaat het echt een mooi evenement zijn en zijn nu ook de alle cosplayers aan het aankondigen  via social media 

Het is ons eerste evenement en verwachten ook geen 10000 man maar als we gelijk het nu loopt aan 3000 tot 5000 bezoekers kunnen komen gaan we heel blij zijn om het volgend jaar nog groter te maken 

Met de datum hadden we niet veel keuze nu gelukkig is Dutch heroes comic con voor veel mensen van de limburg en omstreken te ver is

We merken hier in Belgie een grote positiviteit omdat het eindelijk niet meer in Brussel of Gent is of Utrecht amsterdam en dat het terug betaalbaar is voor als familie een leuke dag te hebben op een conventie

Volg onze socials en je kan alle ontwikkelingen volgen  mvg steve

 

Link naar reactie
Op 29/8/2024 om 11:53, Richard Boom-vavavoom zei:

true....maar ik realiseer me ook dat er gewoon minder mensen in deze regio wonen, dan in de buurt van de "ruit" Rotterdam, antwerpen, gent enzo.

D-lijst filmsterren, A-lijst tekenaars, het gaat allemaal stroever verlopen.

 

dat is voor 2025 in de planning. Nu een soort droge start, zullen we maar zeggen.

 

leuk begin, idd. Ik zal eens zien of ik kan helpen. :)
12 jaar FACTS op mijn resumé dus wie weet.

We zijn al heel dankbaar wat je voor ons al heb kunnen doen richard

 

Link naar reactie
8 hours ago, geek village said:

Hoi gerb we hebben nu ons maximum bereik van standhouders met een hele grote diversiteit anders dan de andere comic cons 

Voor guests zijn we nog mee bezig en hebben nog wel al een paar namen die eraan komen in de strip wereld alsook in de comic books

Voor cosplayers gaat het echt een mooi evenement zijn en zijn nu ook de alle cosplayers aan het aankondigen  via social media 

Het is ons eerste evenement en verwachten ook geen 10000 man maar als we gelijk het nu loopt aan 3000 tot 5000 bezoekers kunnen komen gaan we heel blij zijn om het volgend jaar nog groter te maken 

Met de datum hadden we niet veel keuze nu gelukkig is Dutch heroes comic con voor veel mensen van de limburg en omstreken te ver is

We merken hier in Belgie een grote positiviteit omdat het eindelijk niet meer in Brussel of Gent is of Utrecht amsterdam en dat het terug betaalbaar is voor als familie een leuke dag te hebben op een conventie

Volg onze socials en je kan alle ontwikkelingen volgen  mvg steve

 

Succes, en hopelijk een geslaagd event! 🙂

Link naar reactie
  • 1 month later...
3 minutes ago, cinco said:

@Richard Boom-vavavoom Ga je ook een stand hebben op die beurs?

yup!!

Ik zal hard gaan met SISTERHOOD en neem ook al mijn ramsj mee :)

Naast SISTERHOOD neem ik ook mijn andere projecten zoals MS INKWELL en JUNGLE QUEEN SHEVA en RIOT SHELL en MIDNIGHT WITCH mee!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
Op 29/8/2024 om 13:07, Ambreville zei:

Tot Herstel Onzer Rechten

 

Dat was de naam van de voorloper van KRC Genk, als protest tegen het Franstalig mijnbestuur.

Later na protest van de Belgische Voetbalbond aangepast naar 'Tot Heil Onzer Ribbenkast'

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...