Ga naar inhoud

Het Laatste Woord


Yncke

Recommended Posts

Ik heb ondervonden dat door deze draad een tijdje te volgen, ik laatst tijdens het lezen van een Rode Ridder strip soms de indruk had dat ik "het laatste woord" aan het lezen was.

 

Claus is geen voorstander van lange teksten. Hij is nu bezig aan het verhaal van Marc Legendre, en heeft hem zelfs al vriendelijk duidelijk gemaakt dat hij moet schrappen in de teksten, omdat vaak dingen in die teksten worden verteld die eigenlijk overbodig zijn omdat de tekening geen uitleg behoeft.

I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Hoe komt dat toch dat men in de Scandinavische landen daar blijkbaar geen last van ondervindt, terwijl hier het hele land er als verlamd bijligt wanneer men nog maar spreekt over een eventuele sneeuwval?

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Slecht management is volgens mij de enige reden.

Vergelijk het met ICT van sommige overheidsdiensten. Wat hardware betreft hebben ze de crème de la crème in huis, ook aan gekwalificeerd personeel ontbreekt het hen niet, en toch mislukken een hele hoop projecten.

 

Ja, die projecten om het juridisch apparaat te moderniseren zijn een gigantische flop. Jaren zijn ze ermee bezig en het loopt gewoon vast. Men vermoedt ook wel moedwillige tegenwerking vanuit het apparaat zelf.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...