Ga naar inhoud

Het Laatste Woord


Yncke

Recommended Posts

Wellicht was mijn oordeel wat hard maar het leven vormgeven, dat doe je toch zelf. Ik heb jaren met veel plezier naar de Pythons gekeken en kan (nog steeds) hele delen van het oeuvre uit mijn hoofd opdreunen. Maar om nu te zeggen dat het me gevormd heeft....

 

De dingen die je mee maakt, mensen die je ontmoet, het leren omgaan met anderen, een eigen huishouding draaiende houden, dat heeft mij gevormd.......

Link naar reactie

En je denkt dat ieder ander het makkelijker heeft ? Mijn ouders scheidden toen ik 10 jaar was, lekker verhuizen van het comfortabele Den Haag naar een achterlijk boerengat. Dat is leuk hoor, ipv HBS uit, voetballen tegen jaap en Dirk uit Katwijk. Ik wil maar zeggen: niemand heeft het altijd leuk en makkelijk maar je leven moet je (excuses voor de gemeenplaats) zelf maken.

Link naar reactie

En welke tv serie heeft jou uit je naargeestige burgerlijke "lagere" milieu geholpen Mausert?

 

Een goede vriend van ons komt uit een "lager" milieu uit Oost Groningen (voor de Vlamingen onder ons: dat is de minst ontwikkelde regio in NL). Hij heeft gestudeerd en geniet thans van een leuke baan en vrouw (ook slim, haar geboorte milieu ken ik niet) in Noorwegen. Deze man heeft alle liefde en aanmoediging van zijn vader (eenvoudig arbeider uit Oost Groningen) gekregen. Ik zal hem eens vragen welke amerikaanse tv serie hem uit zijn nederige bestaan heeft gewekt..... 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...