Ga naar inhoud

Het Laatste Woord


Yncke

Recommended Posts

De grootste besparingen zijn nu even voorbij, we moet allemaal 2 jaar langer werken en de pensioenen zijn bevroren. Dat is dus al gebeurd.

 

Ik kijk met plezier naar boze belgische mensen die op onnavolgbare wijze verkondigen waarom ze op hun 55e jaar (50 is eigenlijk veel beter) willen stoppen met werken. Een week geleden zag ik nog op tv een zaaltje vol vakbondslieden. Een dwaallicht sprak gloedvol over de revolutie en balde zijn magere hand tot een krachteloze vuist. Op het eind werd de internationale gezongen, enkele brave kameraden pinkte een traantje weg. Geweldig dat dat nog bestaat !

Link naar reactie

Ik bezie dit soort mensen met een grote barmhartigheid, zoals je een dorpsgek of excentriek kattenvrouwtje tegemoet tredt...

 

 

Ik had het over krachteloze dwaallichten met bevende handen en een vermolmd breinen.

 

Tja, retep...

Als de gedachten in je hoofd, zoals soep in de heksenketel met broccoli uit je eigen tuin, rondtollen....   

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...