Ga naar inhoud

Het Laatste Woord


Yncke

Recommended Posts

Paul kreeg wel erg de wind van voren. Heb maar gezwegen want ik koop nog zeer weinig strips. De dvd en blu rays komen wel massaal van Amazon of bol.

 

Mijn irritatie kwam ook uit de beursdraad. Hij verwacht dat Martin Lodewijk continu door de organisatie wordt gevolgd en dat hij Paul_NL van elke beweging van de nestor vd NLse stripwereld op de hoogte wordt gehouden, echt een zeurkous....

Link naar reactie

Stilte was hier al veel langer dan jij. ;)

 

maar van mij mag hij repliek krijgen, alleen vind ik die achterklap hier niet kunnen.

 

Iedereen mag zijn mening kwijt op het hoofdforum, Paul ook, jij ook. Maar om dan te komen zeggen dat het een zaag is... nee.

En een hooligan al zeker niet.

 

En we verdragen u hier ook, dus.

Link naar reactie

Stilte was hier al veel langer dan jij. ;)

 

maar van mij mag hij repliek krijgen, alleen vind ik die achterklap hier niet kunnen.

 

Iedereen mag zijn mening kwijt op het hoofdforum, Paul ook, jij ook. Maar om dan te komen zeggen dat het een zaag is... nee.

En een hooligan al zeker niet.

 

En we verdragen u hier ook, dus.

 

Nou, jullie zijn toch ook heel vaak lelijk tegen mij :e001:  Nou hou ik wel van een robbertje gelijkkrijgen dus dat komt dan weer mooi uit :e005:

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Nou, jullie zijn toch ook heel vaak lelijk tegen mij :e001:  Nou hou ik wel van een robbertje gelijkkrijgen dus dat komt dan weer mooi uit :e005:

Je wordt nogal mild behandeld...dat zal al beter overeenkomen met de werkelijkheid. :e002:

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...