Ga naar inhoud

Het Laatste Woord


Yncke

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

We doen ook aan herdenking om het individueel denken aan te porren hoor :)

 

 

 

 

 

Ha, het stalinisme wordt verlaten? Het stadium van anarcho-communisme/coöperatisme/solidarisme is al bereikt?

Link naar reactie

Trouwens, mocht Mig el Pig komen aangedetacheerd om op originele Cheka-wijze eens een zuivering door te voeren in het financiële wezen, dan is hij welkom. Als tijdelijke bondgenoot.

Volkomen gelijk kameraad, het Groot kapitaal doen bibberen en beven. Daarna zal ik jou echter opzij moeten schuiven als trouwe staatsburger.

 

Ik zou bijna zeggen: "En allemaal met mijn belastinggeld."

 

Je wilt niet weten hoeveel geld ik als ambtenaar al heb uitgespaard door dingen niet te doen.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ik zou bijna zeggen: "En allemaal met mijn belastinggeld."

Inderdaad. Als je militie-opdrachten/preservatie/veiligheid uitbesteed aan anderen, dan zal dat via belastinggeld geregeld

moeten worden...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Volkomen gelijk kameraad, het Groot kapitaal doen bibberen en beven. Daarna zal ik jou echter opzij moeten schuiven als trouwe staatsburger.

 

 

 

Je weet vast ook wel toen Trotski enkele Cheka-agenten afstuurde op Makhno om hem te arresteren/opruimen, dat ze van een kale reis terugkwamen. Enfin...terugkomen zat er niet echt meer in... :e011:

Link naar reactie

Inderdaad. Als je militie-opdrachten/preservatie/veiligheid uitbesteed aan anderen, dan zal dat via belastinggeld geregeld

moeten worden...

 

Als ik dat allemaal zelf moet doen hou ik geen tijd meer over om geld te verdienen.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Techniek lost anders veel op hoor. Verder: als iedereen een wapen kan hebben is al een groot deel qua veiligheid opgelost.

Kijk eens naar Boer Bundy uit Nevada en Michael Brown uit Ferguson.

Oboemba vond dat Bundy iets teveel land had, dacht het te confisqueren en dan nog wat achterstallige belastingen erop verhalen ( wat zijn ze toch altijd inventief als het op centen aankomt ). Bundy zwaaide eens met zijn M4 carbine en de feds dropen af.

Brown liep op het voetpad en werd aangesproken en verdacht bevonden door een flik in zijn patrouillewagen omdat Brown een zwarte huidskleur had. Vervolgens werd Brown neergeschoten middels 6 ( zes ) kogels in de rug. Door knullen die betaald worden via belastinggeld en het monopolie hebben op geweld.

Volgens mij kan Bundy het wel combineren hoor, farming en zijn domein beveiligen.  Brown daarentegen...die mag zijn ingenieursstudies vergeten.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Volgens mij is Mausert een eeuw te laat geboren, eenzaam zwervend over de verlaten russische steppen, her en der een fulminerende toespraak houden, wat een leven....

Nee hoor. Toen was de mogelijkheid om met bitcoin je volledig te onttrekken van gelijk welke structuur er nog niet. Maar men had wel de gezonde reflex om elke autoriteit in vraag te stellen. En daadwerkelijk te reageren. Hetgeen mensen nu niet meer hebben. Men wordt enkel warm voor netflix en een paar bbq's in de zomer. That's it.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Niks mis met een bbq en bokbier en andere geneugten des levens, maar je mag je vrijheid niet uit handen geven in ruil voor veiligheid en andere onzin.

 

Enfin, een ander mag dat, maar het mag niet van mij geëist worden.

Link naar reactie

Nee, gelijkaardig, maar anders dan stoverij.

 

Het lijkt er idd op maar is toch iets anders. Vlaams stoofvlees is meer gemaakt van stevige stukken rundvlees, een soort bonken. Bij Nederlands draadjes vlees worden hele lappen (dunner dan de vlaamse brokken vlees) gesudderd waarna het vlees uit elkaar valt.

Link naar reactie

Het toevoegen van bier is trouwens niet schering en inslag in de hollandse keukens. Vaak beperkt men zich tot wat peper en een laurierblaadje. Durvers voegen laurier en kruidnagels toe. Je kan ook het best draadjesvlees een dag van te voren maken. Nog een uurtje opzetten de volgende dag, dat is het meest lekker !

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Het toevoegen van bier is trouwens niet schering en inslag in de hollandse keukens. Vaak beperkt men zich tot wat peper en een laurierblaadje. Durvers voegen laurier en kruidnagels toe. Je kan ook het best draadjesvlees een dag van te voren maken. Nog een uurtje opzetten de volgende dag, dat is het meest lekker !

Een mentaal erfenisje van Menno Simons, Luther en andere soberheidsullen?

Link naar reactie

Het toevoegen van bier is trouwens niet schering en inslag in de hollandse keukens. Vaak beperkt men zich tot wat peper en een laurierblaadje. Durvers voegen laurier en kruidnagels toe. Je kan ook het best draadjesvlees een dag van te voren maken. Nog een uurtje opzetten de volgende dag, dat is het meest lekker !

Dit zijn dan wel ECHTE durvers, met hun knoflook, mosterd, suiker en andere kruiden er nog eens bovenop : 

http://www.draadjesvlees.net/

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...