Ga naar inhoud

Het Laatste Woord


Yncke

Recommended Posts

Wat een rare actie van Proto. Als hij op balbezit had gespeeld zou Anderlecht gewoon gewonnen hebben. Vreemd ook dat de speler van Lierse die Proto omver duwt geen geel krijgt. In nederland is dit een standaard gele kaart. Ook vreemd dat de Anderlecht spelers zo'n overtreding niet betwisten, in nederland zou een overtreding op de keeper in de box leiden tot een handgemeen.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ik weet nu nog steeds niet wat de reden is waarom er een drama over gemaakt wordt.

 

Ik zag enkel die Dufour die naar zijn ballen greep. Is er iets dat niet gefilmd werd? Heeft hij iemand fysiek letsel toegebracht ofzo?

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ok, allemaal goed en wel, maar ik weet nu nog steeds niet waarom er - naast zijn blijkbaar ergerlijk gedrag en leeg bestaan - een drama is omtrent hetgeen hij deed...

 

Zwendel post een filmpje waarin Defour passeert, maar ik zie niks gebeuren. Is het nu zo moeilijk om te vertellen wat die knul uitgevreten heeft?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...