Ga naar inhoud

Het Laatste Woord


Yncke

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Een normaal mens zou zeggen dat de werkloosheid minder snel stijgt.

Met de economische sancties die de corruptici van zowel de EU als Putin en zijn entourage zullen tgo elkaar uitvoeren  komen er gegarandeerd een hoop werklozen bij: industrietakken ( auto-export enzz... ) die zullen saneren wegens minder productie en krimpende afzetmarkt. Plus oorlogsvluchtelingen uit de Donbass...

 

Het wordt een mooie bloeitijd in Europa. Maar dankzij het herstelprogramma van de N-VA zal iedereen werk hebben en rijkelijk zijn boterham verdienen. Hoe? Dat staat echter niet in hun programma...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ik doe niet aan indirect gezwam. Ik doe aan zaken die mijn eigenbelang dienen. Jouw methode lijkt me nogal omslachtig...rekening houden met groepen mensen die weinig relevant zijn en van generlei waarde...ik word er al moe van...

Link naar reactie

Ik doe niet aan indirect gezwam. Ik doe aan zaken die mijn eigenbelang dienen. Jouw methode lijkt me nogal omslachtig...rekening houden met groepen mensen die weinig relevant zijn en van generlei waarde...ik word er al moe van...

 

Ik laat me gewoon in dat soort zaken door irritatie en voorkeur leiden, ook alleen maar omdat ik het zelf niet weet. Ook laat ik meewegen of de persoon waar ik op ga stemmen intelligent is maar dan had ik in Vlaanderen goed misgepeerd want Bartje is toch zo'n slimme gast.

 

Eigenbelang ??? poeh dat had ik niet achter je gezocht.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...