Ga naar inhoud

Het Laatste Woord


Yncke

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Donkere Brugse Zot, Straffe Hendrik tripel en Hapkin.  Leer eens de echte Belgische bieren kennen. En dit is dan nog maar eens het begin...

Jupiler...bleh...industrieel brouwsel van mijn kloten.... Doe mij maar een Cuvée des trolls...

Link naar reactie

wat betreft automatenkoffie zijn de bakkies uit ons apparaat best te drinken. Ik heb veel smeriger gedronken...... De koffie wordt trouwens in bevroren toestand bij de zaak afgeleverd. Zo'n massief blok moet dan een dag in de koelkast ontvriezen en dan mag hij in het apparaat. Als je de meer exotische varianten vermijdt (Chocodeluxe, Cappucino of wiener melange) is het best te drinken.....

Link naar reactie

Of een Hopus.

 

Ha - heb hier nog een cadeau-verpakking staan met zo'n klein glaasje bij voor de 'grond' - dat weerhoudt/hield me eigenlijk van het te drinken. Is het drinken van dat 'shotte' vooraf aan of af te raden? Nog tips (temperatuur en zo)?

(òÓ,)_\,,/

 

Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Je schenkt de Hopus uit en neemt eerst eens een slok. Daarna voeg je het glaasje met extra gist toe aan uw Hopus en drinkt dan verder.

Met het glaasje extra gist krijgt het bier een andere intensere smaak.

Link naar reactie

Je schenkt de Hopus uit en neemt eerst eens een slok. Daarna voeg je het glaasje met extra gist toe aan uw Hopus en drinkt dan verder.

 

Met het glaasje extra gist krijgt het bier een andere intensere smaak.

 

aha - op de doos stond dat anders! :D

(òÓ,)_\,,/

 

Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...