Ga naar inhoud

Het Laatste Woord


Yncke

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Vingerafdrukken zijn een schending van de privacy. Kan ook makkelijk misbruikt worden. Zelfde als met een DNA databank. Wanneer iemand je ID bewijs in handen heeft...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

waarom, wat is het verschil met een foto ?

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/Nieuws/archief/article/detail/356959/2009/09/18/Bij-het-vastleggen-van-vingerafdrukken-dreigt-misbruik-door-overheid.dhtml

 

Volgens Sprokkereef is er een ‘erg grote kans’ dat er technische fouten gemaakt gaan worden. En omdat de vingerafdruk steelbaar is, ‘kunnen mensen veroordeeld worden voor dingen die ze niet hebben gedaan. Want bewijs nog maar eens dat je ergens niet was als je vingerafdruk is gevonden.’

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Als je niks fout hebt gedaan is er geen reden dat je vingerafdrukken of DNA in een databank komt te zitten.

Er moet helemaal geen databank komen. En niemand heeft zaken met mijn vingerafdrukken. Niet mijn buur, niet een buitenlander en ook niemand van de overheid.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

tja, een id bewijs is toch om aan te geven wie je bent. Erg handig hoor, met mijn id kan ik aangeven dat ik Retep ben en zodoende een bankrekenng openen, en pakketje ophalen bij het postagentschap en zonder problemen een ander land betreden.

Wacht maar tot er nog wat meer initiatieven van de grond komen zoals Bitcoin. Dan heb je helemaal niks nodig wat betreft identiteitsbewijs om betalingen te kunnen uitvoeren.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Helpdesks zijn als een rondreizend circus. Vanaf het moment dat er goedkopere diensten kunnen aangeboden worden schakelen bedrijven over naar andere helpdesks. Heden in Duitsland, volgende maand ergens een Oezbeek aan de lijn.

Link naar reactie

Zijn dat jouw zaken?

 

Nee hoor, ik zou niet durven me te bemoeien met bestellingen die in onopvallende bruine enveloppen door de Aalterse facteur in Waldorfs brievenbus worden geduwd. Ook met de inhoud van die bruine enveloppen heb ik niets en niemendal te maken en dat er dan een vouwtje in zo'n boekje zit. Dan bel je toch even das deutsches hilfetisch ?

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

A dirty mind is a joy forever, maar het betrof een probleem met een computerprogramma. En nee, het dient niet om naar blote dames te kijken. Wat denken jullie wel van mij?

Tenzij ze op een Landrover gedrapeerd liggen...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Indien we wat centen en middelen gooien naar techmensen, niet lang meer. Als je blijft centen geven aan pak en das allooi dat enkel grond en aandelen en meer van die zever aankoopt en daarvan de prijs stelselmatig omhoog drijft, dan kan het nog wel een poos duren.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...