Ga naar inhoud

Het Laatste Woord


Yncke

Recommended Posts

De legerdienst is opgeschort (niet afgeschaft!). Dat is toch een pluim die die onbetrouwbare, corrupte en sjoemelende klootzak van een Delcroix op zijn hoed kan steken.

 

 

Zeg niet zomaar Belvilla! 

 

Speciaal voor retep: in november 1994 kwam Leo Delcroix negatief in het nieuws vanwege het bezit van een villa in Bormes-les-Mimosas (in Zuid-Frankrijk).

Link naar reactie

Mijn nonkels verveelden zich niet. Bij de aanwerving (inlijving?) vroeg de militair aan mijn nonkel waar hij wilde gekazerneerd zijn. 'Zo ver mogelijk.' was het antwoord. In die tijd was dat voor zo'n mensen een buitenkans om eens verder dan de Belgische kust te gaan. 

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Een vriend van me is nogal klein van stuk, ik dacht dat dat een slechte eigenschap zou zijn voor het leger. Niets was minder waar, kleine mensen worden zeer gezocht omdat ze makkelijker in een tank en vooral pantserwagen passen. Hij heeft dus bijna anderhalf jaar in een pantserverkenningswagentje rondgereden. Een andere vriend liep steeds weg en na drie keer langdurige absentie mochtie thuisblijven.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...