Ga naar inhoud

Het Laatste Woord


Yncke

Recommended Posts

Zoals geweten, geef ik les aan nieuwe Belgen. Ik begin steevast met het meestgelezen artikel van DeRedactie.be met als mededeling, deze nieuwssite is van de overheid, dus objectief. Een Amerikaanse Brit schrok zich een hoedje, want overheid en objectief gaan niet samen, aldus deze man.

Ik kan het me inbeelden. :-) De verhouding van Amerikanen met hun overheid is dan ook een - naar mijn mening - heel fascinerend verschijnsel dat toch behoorlijk anders is dan hier in België. 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ik kan het me inbeelden. :-) De verhouding van Amerikanen met hun overheid is dan ook een - naar mijn mening - heel fascinerend verschijnsel dat toch behoorlijk anders is dan hier in België. 

Inderdaad, maar ze hebben wel gelijk. Als je ziet tot wat een overheid in staat is, zeker de US government. ik heb het wel niet over de Teapartyadepten. Want die staan wel en masse te schreeuwen tegen de overheid maar zelf hebben ze belangen bij de big industry. Maar van teapartyknullen is het geweten dat ze een monotrackbrein hebben. Een nieuwe of andere invalshoek belichten of een ander paradigma toelaten tot de gedachtengang is niet mogelijk bij dergelijke specimen.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ik denk dat ik ook iets ga zoeken dat totaal niets bijdraagt aan de maatschappij. Dat brengt blijkbaar veel op.

Bankier. Verzekeringsagent. Politicus met cumuls. Beurstrader. Advocaat. Vastgoedspeculant annex makelaar.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Strips en kunst in het algemeen dragen zeker bij tot een maatschappij. Zelfs als wordt het gemaakt vanuit de optiek geen maatschappelijke bijdrage te zijn.

 

Wielrennen is goed voor de conditie.

 

Hout kappen: dat levert brandhout op.

 

Vlaggenzwaaien en de activiteiten die ik reeds in voorgaande post opsomde, niet.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Sekteleider, dat is ook nog zoiets waarmee men de simpletons dezer planeet hun centen kan afluizen. Met wat geluk kun je die zever laten uitgroeien tot een godsdienst, met bescherming van een uit de kluiten gewassen staatsmilitie.

Link naar reactie

Die short track coach split the dutch nation. Een deel van de hollanders heeft een hekel aan de langebaanschaatsers wegens teveel succes. Hoofden boven het maaiveld = bah. Een ander (groter) deel neemt het juist op voor de lange baners en vinden die short tracker juist een halve gare en dan nog die rare sjinkie knegt....

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...