Ga naar inhoud

Het Laatste Woord


Yncke

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Omdat dat een smerig goedje is. Een groot percentage van de olie komt onverbrand in de omgeving (het bos, als je daar bomen zaagt) terecht. Alkilaatbenzine (Aspen, ed.) is veel milieuvriendelijker, en veel minder ongezond voor de gebruiker.

Akkoord. Maar dan mogen er geen toestellen met tweetaktmotoren meer geproduceerd worden.

 

Trouwens, alkylaat wordt met 'y' geschreven.

 

:e011:

Link naar reactie

Tweetakt is het probleem niet, wel de brandstof. In kettingzagen en dergelijke is een tweetakt veel handiger, want veel lichter. Als je dan alkylaatbenzine gebruikt is dat een prima combinatie. Voor bromfietsen en dergelijke zouden ze dat beter verbieden. 

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Echte manen zagen met brute spierkracht. Al die sissy's met hun kettingzaagskes.

Dat moet nu juist lukken dat ik deze voormiddag nog enkele blokken heb gezaagd met een boomzaag. Maar ik wil je wel eens een boom zien vellen met enkel een trekzaag. Daarvoor moet je al met z'n tweeën zijn.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Tweetakt is het probleem niet, wel de brandstof. In kettingzagen en dergelijke is een tweetakt veel handiger, want veel lichter. Als je dan alkylaatbenzine gebruikt is dat een prima combinatie. Voor bromfietsen en dergelijke zouden ze dat beter verbieden. 

retep kan op zijn beide oren slapen, mijn mobilette, daar rijd ik niet meer mee.

Link naar reactie

Het was natuurlijk geen hele dikke, maar ik heb het vorige week nog gedaan met een snoeizaag. Alleen.

Mijn buurman reklameert dan altijd dat hij dat niet meer wil zien en dat ik dat de volgende keer aan hem moet komen vragen dan zal hij dat wel met zijn kettingzaag doen. Ik zeg dan altijd "ok. Zal ik doen."

Link naar reactie

Ik zeg altijd tegen mijn kinderen: het leven is niet eerlijk, maar de mensen zijn daar alleen kwaad over als het in hun nadeel is. Enfin, voor de natte aap geldt dat niet, maar ik wil het niet te ingewikkeld maken voor kinderen van 7 en 9.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ik was ook in de veronderstelling dat Mauser een pitbull had (of gehad heeft)

Ik ben meer een kattenmens. Alhoewel honden ook wel aangenaam zijn, verkies ik katten net dat ietsje meer.

Link naar reactie

Oei, een nare ervaring gehad met een kat?

 

Mocht ik ooit een hond houden dan zou het zeker geen pitbull zijn. Eerder een Duitse herder of iets in die aard.

 

Nee, eigenlijk hou ik van beide enorm veel maar katten kunnen gewoon enorme douchebags zijn, hoewel ze je ook affectie kunnen geven kan het meeste hun niets schelen en denken ze vaak dat alles van hun is :P

Maar ik denk wel dat ik direct een hond in huis ga halen als ik daar de kans voor krijg (en dus voldoende tijd, ruimte en geld heb). En eigenlijk kunnen ze alletwee wel jerks zijn soms ;)

http://youtu.be/oOzqIsksmdI

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Het voordeel met katten is, wanneer ze cavalier seul aan het spelen zijn en overal gaan rondneuzen, ze niks - of toch zo goed als  niks - omverwerpen of stoten. Dat zie ik met de kat die hier soms binnenkomt. Ze rijt wel m'n jeans aan flarden wanneer ze op mijn schoot komt zitten. Zo met die voorpoten op en neer en klauwtjes in het textiel haken gedurende 5 à 10 minuten, alvorens ze dan beslist om een dutje te doen. Op mijn schoot. :)

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Als je van de duivel spreekt...mijn kat - ik beschouw het diertje een beetje als mijn kat alhoewel ik niet weet of er wel een eigenaar is - is hier juist binnengekomen en laaft zich aan een kommetje water met een scheutje melk in...

 

Ze kan soms zó tussen je voeten en vlak voor je lopen dat je echt moet uitkijken waar je je voeten plaatst. Vooral als je juist iets uit de koelkast hebt genomen... B)

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

De meeste wel, ja. Heeft blijkbaar te maken met het feit of ze als kitten melk te drinken kregen, wat een potentie tot lactose-afbraak teweegbracht, waardoor ze later melk probleemloos kunnen verteren. Maar het is water met een klein scheutje melk. En het is ook niet iedere dag dat ze het te drinken krijgt. Ik weet ook niet uit wat de voeding bestaat die ze krijgt bij een ander, daarom dat ik het niet iedere dag voorschotel.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...