Ga naar inhoud

Het Laatste Woord


Yncke

Recommended Posts

Ik verwonder mij er steeds over hoeveel vrouwen geen champignons willen (ik zeg willen, want ik ken er die er nog niet eens van geproefd hebben, en toch al besloten hebben dat ze dat niet graag eten ;) ).

 

Ik heb dat wel vaker 'geproefd'. Als het tussen het eten zit, dan peuter ik dat er uit.. Niet zo netjes, I know, maar dat is het enige dat ik echt niet moet hebben. Maar als je dan zo'n stukje over het hoofd ziet, en het toch in je mond beland.. IEW! BLEH! BRR!

 

Maar rauw.. namnam :).

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Als we Mauser het laatste woord geven gaan we binnenkort onze foie gras op zonnekokers moeten klaarmaken.

Uw zonnekokers kun je gratis afhalen bij de verdeelpunten. Uw foie gras is iets dat niet meer verstrekt zal worden.

 

Lijkt me een faire deal. Meer zelfs: je verliest er niets bij, enkel gewin in de vorm van gratis energie.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

of buiten in het bos bomen omzagen om 3 uur in de ochtend......

Ik heb dus niks hoeven om te zagen terplaatse. Enkel rondrijden met de auto en de stukken stam inladen. Thuis kan ik dan op het gemak verder verzagen.

Link naar reactie

Waarom nu weer zo een negatief steelgedrag. Complimenter je buur met zijn zaagtechnieken en vertel dat het wel oneerlijk is dat hij heel veel gezaagde stukken bezit en jij niet. De buur zal, rechtvaardig buur als hij is, inzien dat dit niet de manier is waarop de maatschappij ingericht zou moeten worden en schenkt je, zomaar gratis, een deel van zijn hout !  

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...