Ga naar inhoud

Het Laatste Woord


Yncke

Recommended Posts

En aan welk WK doet Vlaanderen mee?

 

Ik meende me te herinneren dat de vlamingen tevens belgische onderdanen zijn en dat de belgische nationale elf zich op, ik moet het toegeven, voortreffelijke wijze heeft gekwalificeerd voor het wereldkampioenschap voetbal dat volgend jaar in Brazilië wordt gehouden. Indien deze aanname juist is (ik stel me voorzichtig op) ga ik er vanuit dat een belgische nationaal elftal (met daarin tal van vlaamse spelers) zich volgend jaar in Brazilie zal aanmelden om te pogen de altijd lastige tweede ronde van voornoemd toernooi te halen.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Kijk, het probleem met banken is dat ze niet stoppen met hun ponzisysteem. Dat ze nu even voor zitten met hun terugbetaling stelt de makke burger gerust. 'Jamaar, zie eens hoe braaf ze terugbetalen. We gaan alles nog terugbetaald krijgen met winst ( interest )'

 

Ondertussen zijn die poenpakkers alweer bezig met te investeren in constructies waarvan ze zelf niet eens weten wat het zal opleveren. Bubbel na bubbel.

 

Trouwens, als ze op schema zijn met hun betalingen: waarom moeten wij dan besparen?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...