Ga naar inhoud

Het Laatste Woord


Yncke

Recommended Posts

Wel bij blijven Spock: een draad onder beurzen waar eerst werd gezeurd over een vandersteen boek (welk weet ik niet en wil ik ook niet weten). Ineens kwam ene Martin zijn gal spuwen over allerlei onrecht ivm een Rode Ridder website. Hij had vooral zijn vizier gericht op Acor (bekend als de uitvinder van het JULLIE fenomeen). Acor liet zich niet kennen en beide heren verblijdden ons men een hilarische woorden strijd waar een forumheks een belangrijke plek innam. Net op het moment dat we gingen weten wie de forumheks was (een vlaamse journaliste) kapte Bonte het draadje af, en bedankt Bonte  !

Link naar reactie

Het is eigenlijk het beste Rode Ridder verhaal van de jongste jaren.

 

Vooral de forumheks is intrigerend. Is dat Demoniah of Galaxa die naar de duistere zijde overgelopen is en hoe denken de ridders haar te veroveren?

 

De vileine, aantrekkelijke forumheks die wel van een slokje houdt en menig Rode Ridder het hart op hol bracht !

Link naar reactie

En waar haal je ergens de informatie dat die forumheks een vlaamse journaliste zou zijn?

 

Schreef Martin niet ergens dat ze langskwam om een interview over Biddeloo te maken, of is dit gewoon door mij zelf bedacht (geinspireerd door het rauwe gevecht van beide zwaardridders) ?

 

Zoekerdezoek (bron een van Martins rants):

 

ze is hier wel op haar bezoek (op mijn uitnodiging, ik had eerder al een interview met haar gedaan over karel biddeloo) aan ons onvoorstelbaar dronken geworden (ze ging zelf de flessen halen uit mijn kelder!). ik bood haar aan in de logeerkamer te laten slapen, maar dat sloeg ze af. (hehe, ik ben wel degelijk getrouwd, he. met een finse deerne dan nog wel).

ze racede naar huis... en belde me midden de nacht op dat ze 250 kilometer gedaan had over haar verplaatsing van sint-niklaas naar de rand van antwerpen waar ze woont. echt waar! enkele weken daarna vermeende ze dat ik achter haar rug roddelde over dat feit. wat ik duidelijk NIET gedaan heb. niemand kan zeggen dat ik hem of haar over die feiten ingelicht heb!

trouwens, alles wat ik hier schrijf is echt waar, ik verspil mijn energie niet aan leugens...

tot dusver dit antwoord van mij, onder de noemer 'als het lachwekkend is, zeg het dan', er wordt al weinig genoeg gelachen in deze wereld!

 

Nu ik het zo lees is het minder duidelijk dan ik dacht....

 

Link naar reactie

Hij schreef letterlijk, en ik citeer: "ik had eerder al een interview met haar gedaan over karel biddeloo"

 

het lijkt mij dat zij de geïnterviewde persoon was, en M de interviewer. Welke vrouw zou men nu gaan interviewen over Karel Biddeloo? Dat is de vraag. :ph34r:

http://www.gva.be/regio-antwerpen-noord/wuustwezel/karel-biddeloo-verdient-monumetn-voor-de-rode-ridder.aspx

 

Gazet van Antwerpen !

Link naar reactie

Wel bij blijven Spock: een draad onder beurzen waar eerst werd gezeurd over een vandersteen boek (welk weet ik niet en wil ik ook niet weten). Ineens kwam ene Martin zijn gal spuwen over allerlei onrecht ivm een Rode Ridder website. Hij had vooral zijn vizier gericht op Acor (bekend als de uitvinder van het JULLIE fenomeen). Acor liet zich niet kennen en beide heren verblijdden ons men een hilarische woorden strijd waar een forumheks een belangrijke plek innam. Net op het moment dat we gingen weten wie de forumheks was (een vlaamse journaliste) kapte Bonte het draadje af, en bedankt Bonte  !

Beurzen ? is hier een forum over beurzen ?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...