Ga naar inhoud

Het Laatste Woord


Yncke

Recommended Posts

Ik kan mij moeilijk de taferelen voorstellen waarbij Banneling Mauser geniet van een verse wafel die moeder Mauser in haar ijzer gebakken heeft. Die huislijkheid botst met het revolutionaire beeld dat ik van hem heb. Ik zie er geen man van kleine genoegens in.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Wat betreft de basisbenodigdheden heb ik genoeg met de essentie. Een wafel of een bol ijs kan natuurlijk wel eens. Maar ik ben niet het type dat rondhangt in dure restaurants en afgelikte salons.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Neen. Industriële voeding. Zoals de meesten onder ons.

 

Alhoewel er niks mis is met voedselrecuperatie dat gedeponeerd werd door supermarkten omdat de vorm en kleur niet conform de EU regelgeving is

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ik denk dat Mausert meer tijd doorbrengt in frietkotten

 

 

%7B10667cd5-359d-469e-aec5-19ac7d15e565%

:e005:

 

Dat is niet zo heel ver van mijn woonst. Maar junkfood is niet zozeer aan mij besteed. Het is veel als ik 2 tot 3 maal in een jaar frieten eet van de frituur.

Link naar reactie

Nederlanders hebben woordenlijst nodig om Jeroen Meus te begrijpen

 

http://www.standaard.be/cnt/dmf20130923_00755150

Kan jij wel iets met deze zin ?

 

Alhoewel er niks mis is met voedselrecuperatie dat gedeponeerd werd door supermarkten omdat de vorm en kleur niet conform de EU regelgeving is

 

Moet ik hieruit begrijpen dat belgische supermarkten heel regelmatig producten etaleren die eigenlijk niet voldoen aan EU maatstaven waarna voornoemde producten naar de vuilbak worden verplaatst waarna een hele bevolkingsgroep zich te goed doet aan verboden waar ?  Ik vind dat moeilijk te geloven....

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Hoeveel voedsel wordt er niet weggegooid omdat de kleur iets begint te wijzigen terwijl er nog niks qua bederf is? Produkten die nog een dag of 2 kunnen blijven liggen in de koeltoog maar na 1 dag buitengekieprd worden? Waarom zou indien dat weggegooid wordt niet gerecupereerd mogen worden door de burger?

Link naar reactie

Hoeveel voedsel wordt er niet weggegooid omdat de kleur iets begint te wijzigen terwijl er nog niks qua bederf is? Produkten die nog een dag of 2 kunnen blijven liggen in de koeltoog maar na 1 dag buitengekieprd worden? Waarom zou indien dat weggegooid wordt niet gerecupereerd mogen worden door de burger?

Op die fiets, nu snap ik het. Het gaat over houdbaarheiddata, die worden toch helemaal niet door de EU vastgesteld gekkerd. Dat zijn de fabrikanten zelf, je weet wel: nietsontziende multinationale, perfide smeerlappen enz !

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...