Ga naar inhoud

Het Laatste Woord


Yncke

Recommended Posts

Eigenlijk wel, ik vraag me af hoe groot het verschil is als iemand zich dagelijks scheert gedurende een jaar op dag 1 en dag 365. Natuurlijk kun je je dan bijkomend afvragen of de bevindingen die dan gemaakt worden van blijvende aard zijn, of er op zeker moment toch een grens komt dat de afstand kleiner wordt. 

Link naar reactie

Eigenlijk wel, ik vraag me af hoe groot het verschil is als iemand zich dagelijks scheert gedurende een jaar op dag 1 en dag 365. Natuurlijk kun je je dan bijkomend afvragen of de bevindingen die dan gemaakt worden van blijvende aard zijn, of er op zeker moment toch een grens komt dat de afstand kleiner wordt. 

Wel, als we beenbeharing en gezichtsbeharing nu even over dezelfde kam gaan scheren (heb je 'm?), is mijn indruk dat regelmatig scheren het groeien inderdaad bevordert, maar dat een winter het met rust laten dat effect weer tempert. 

Dit is niet helemaal een antwoord op je vraag, maar wel een beetje een bijdrage tot de discussie. :)

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ik doe dat al jaren, 't is gewoon cultureel zo gegroeid bij mensen van mijn generatie. 

Van nature zie ik er ongeveer zo uit: 

 

hairy-chest-baldwin.jpg44

 

Sorry trouwens Waldorf, maar je overleeft het wel. :P

 Waarom laser je het ongewenste haar niet weg? Dan ben je er permanent vanaf.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...