Ga naar inhoud

Het Laatste Woord


Yncke

Recommended Posts

Audi-rijders, een gedemoniseerde bevolkingsgroep

Ik heb altijd 't gevoel dat Audi-rijders in twee groepen te splitsen zijn. Enerzijds de statussymboolrijders waar je als fietser behoorlijk voor op moet letten, en anderzijds is er een behoorlijk galante kleine minderheid. Ik denk dat die laatste eerder het soort mensen zijn die met een lyrische blik onder de motorkap de technologie van Audi gaan bewonderen, en dus wel opletten voor hun machine.

Link naar reactie

Ik heb me zonet nog eens proberen te herinneren wanneer er voor het laatst een fietser gestopt is op het moment dat ik het zebrapad wou oversteken. 

Gisteravond, nog, voor mij. Misschien eens je volgende steekproef nemen in een gebied waar effectief fietsers in het wild voorkomen? :P

Link naar reactie

Veel mensen vrezen dat oogcontact. Gisteren reden er op de snelweg twee vrouwen in de overgang en in een Polo met hun grootlichten op achter mij. Toen ze me inhaalden zat ik als een gek te zwaaien om hen op hun achterlijkheid te wijzen, maar ze staarden voor zich uit alsof Brad Pitt in zijn blote reet op hun voorruit geprojecteerd werd.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik dat ook doe. Meestal om te controleren of er nog iemand naast rijdt (die z'n licht niet heeft opstaan), maar deels ook om de fietser te laten weten dat'k hem zag.

 

Probleem is dat de fietser dan volledig wordt verblind, wat in dit geval (nauwelijks verlichte buitenweg) nogal vervelend is.

Link naar reactie

Modan lijkt wel op te gaan in die hele koningsaffaire.

 

"Om u al warm te maken voor de troonswissel op 21 juli"...

Een persiflage met o.a. een scène uit  Lord Of The Rings waarin Aragorn door Gandalf tot koning wordt gekroond...

 

King Philippe I - de officieuze trailer

 

 

Trouwens niét HLN, wel van Knack:

http://www.knack.be/nieuws/ondertussen/knap-filmpje-koning-philippe-i-de-officieuze-trailer/article-4000346824474.htm

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Het is eigenlijk een reactie op modan's royalistisch circus.

 

Maar de politiek correcten gaan dat waarschijnlijk aanzien als zinloos geweld en krampachtig schermen met mensenrechten en meer van die onzin.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

De mensenrechten zullen ons aan onze reet roesten, maar dit is HLW en niet "zeg het met beelden". Als je niet oplet moeten we je nog levenslang bannen voor het niet on topic blijven.

Jij en welk leger?

 

:e011:

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Als die sullen van politics.be je gebanned krijgen kunnen wij dat ook. You got the guns, but we got the numbers.

Ah ja? Om welke reden mag dat dan wel wezen?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...