Ga naar inhoud

Het Laatste Woord


Yncke

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Wie verzindt in feite altijd zo'n termen? Zijn dat de juffies die heelder dagen zitten te kletskousen op radiostations? Of de redactrices van Flair, Feeling, Libelle, Story,...

Link naar reactie

Bessen eet ik zelden. Ik had natuurlijk aan moeten geven dat het fruit units betreft met het gewicht/volume/omvang van een gemiddelde appel of zo u wenst een banaan. En dat alleen om een laatste woord van de detailjagende en zeer vermoeiende Mask te voorkomen, triest maar waar.

Link naar reactie

Moet ik je nu alles uitleggen....

 

Als je bij google iets intypt geeft de zoekgigant een aantal richtingen waar je eventueel (let op het hoeft niet he) uit kan kiezen. Ik tikte nietsvermoedend yeyo in en zag direct yeyo kampen als keuzemogelijkheid . Aangezien ik dat wel vond passen bij de reper die begon over yeyo (onze eigen Mausert) ben ik op die zoekpiste doorgegaan en kwam uit op de yeyo vakantiekampen. Ik moest gelijk denken dat die niet te dempen neiging tot correcties en detailzoekerij ergens in de jeugd van Mask ontstaan moest zijn. Aangezien ik Lord Mausert hoog heb zitten nam ik gelijk aan dat hij ook deze gedachtengang had gevolgd, helaas..... 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Jij kloeg over een 'zeer vermoeiende' Mask, waarna Mask gewoon doorging in zijn specifiek omzeilend en uit de contextrukkend stijltje, waarop ik dan het yeyo- aspect toepaste...

 

klinkt logisch, toch...

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...