Ga naar inhoud

1.787 strips te koop


Kool Thing

Recommended Posts

Vorig jaar ben ik enkele maanden ernstig ziek geweest. Het was echt zo'n periode waar ik veel, veel strips heb kunnen herlezen. Een heel deel van mijn collectie heb ik zelfs niet bekeken om te herlezen. Pijnlijk. Al zes maanden twijfel ik erover om die te dumpen. Ik ga het nu alsnog doen met een deeltje ervan. Het gaat over meer dan 3.000 titels allerhande, van 421 Integraal tot Zwendel. Het gros van deze strips is amper een paar keer gelezen (bijna nieuwstaat) of indien frequenter (goede of redelijke staat). 

 

Wie interesse heeft, stuurt me graag een PM met zijn email-adres. De excellijst krijg ik hier niet opgezet. 

 

update: graag volledige reeksen bestellen - ik wil echt niet overblijven met onvolledige reeksen. Alvast bedankt

 

Voor wie serieuze volumes bestelt,... ik wil gerust de dozen thuisbrengen in West- en Oostvlaanderen ( of verder - te bespreken). Anders is het met B-Post. 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Hartelijk bedankt voor de ruime respons!  

 

Ik kan pas vanavond beginnen met de verwerking. Ik verwerk alle lijstjes volgens besteldatum. Ondanks de ruime keuze wil blijkbaar iedereen dezelfde reeksen. Ik breng de komende dagen iedereen op de hoogte. 

 

Alvast bedankt! 

 

Mvg

 

Wouter 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie
  • Kool Thing changed the title to 2650 strips te koop
  • Kool Thing changed the title to 2500 strips te koop

Hoi,

 

De lijst is aangepast en alle pakjes zijn de deur uit, of huisgeleverd in West- en OostVlaanderen. Er zijn nog steeds bijna 2.500 strips over.  Van Aria tot Yoko Tsuno, van Albatros tot Zang van de Vampiers,... keus zat. 

 

Prijzen zijn dumpingsprijzen en ik verkoop enkel per volledige reeks.  

 

Persoonlijke ambitie: Ik zou toch nog zeker 4 meter verkocht willen krijgen om weer wat lucht te krijgen in mijn boekenrekken (en de laatste stapeltjes in de vrijgekomen plaats te krijgen). Alvast bedankt! 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Voila, we zijn weer mee met de boekhouding en het uitleveren van de bestelde pakketten. 

 

Heel erg bedankt om weer licht te zien in mijn collectie. De stapeltjes op de grond zitten inmiddels in de rekken 🙂

 

Er zijn nog steeds 2.175 strips te koop. Als je me je email achterlaat in PM, dan stuur ik de lijst door (ik kan geen excel hier in bijlage posten). Prijzen zijn heeeeeel democratisch en ik lever bij u thuis in West- en Oostvlaanderen of verder als het over serieus wat gewicht gaat. Alvast bedankt. 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie
  • Kool Thing changed the title to 2.175 strips te koop
  • 2 weeks later...
  • Kool Thing changed the title to 2.076 strips te koop
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Kool Thing changed the title to 1.787 strips te koop

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...