Ga naar inhoud

Back to the roots comic beurs zondag 15 september Emergohal Amstelveen


Recommended Posts

met gratis entree of max €4,- inkom zou ik dit nog wel bezocht hebben.

maar met € 16,- en € 4,- parkeerkosten om door de bakken te zoeken van stripwinkels

waarvan er 2 een winkel hebben die voor mij net zover rijden zijn als deze beurs.

Maar in die winkel een groter aanbod dan op de beurs

en geen tekenaars of entertainment sla ik het over.

Link naar reactie
34 minutes ago, sjaakie said:

met gratis entree of max €4,- inkom zou ik dit nog wel bezocht hebben.

maar met € 16,- en € 4,- parkeerkosten om door de bakken te zoeken van stripwinkels

waarvan er 2 een winkel hebben die voor mij net zover rijden zijn als deze beurs.

Maar in die winkel een groter aanbod dan op de beurs

en geen tekenaars of entertainment sla ik het over.

Inderdaad leuk idee, maar voor bezoekers nogal duur voor een simpele beurs met alleen de mogelijkheid om strips/comics te kopen. 

Link naar reactie
On 7/24/2024 at 9:15 AM, tuinmantvkijken said:

wat vinden jullie?

nou


 

Quote

 

Wil je weer een Comic evenement beleven waar strips centraal staan? Wil je rijen vol longboxen en shortboxen boordevol comics zien zover het oog reikt, dan mag je deze beurs niet missen.

Op zondag 15 september 2024 organiseert CCN haar eerste CCN 'Back to the Roots' stripverzamelbeurs in de Emergohal te Amstelveen. Je bent welkom van 10.00 tot 17.00 uur.

 

Klinkt geweldig eigenlijk!!!!

Dan kan je lekker met je lijstje hier langs gaan... geweldig.

Zeker omdat andere events (comicons) steeds minder danwel enkel nieuw spul aanbieden, is dit toch erg gaaf

 

Maar voor mij is het weer nogal ver weg en wil me focussen op het opzetten van mijn kraampje in Breda, denk ik.
Anders was ik wel gegaan, waarshijnlijk!

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

image.thumb.png.43c4ce2a51d0955c6b3b9279a00e3f0b.png

 

tsja

je hoeft maar iemand bij het hek te zetten.
Persoonlijk vind ik het voor deze locatie in dit buitengebied niet ok. Ook omdat het niet bereikbaar lijkt met het OV.
En omdat het idd aan wordt gegeven als gratis parking.

maar goed... als je 700m lopen prima vind, dan is er een carpoolplek verderop

 

image.thumb.png.c9c539d21093b420bc44608d554f9e01.png

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...