Ga naar inhoud

Say Hello To Black Jack


Recommended Posts

Mocht iemand deze mangas's te koop hebben in het Nederlands wil ik het graag lezen.

Wel in het Nederlands.

(Ik had ze enkele weken geleden besteld bij iemand die verkoopt onder de naam 'MANGA' op lastdodo,

maar ik ben er blijkbaar aan voor mijn centen. De man heeft het geld ontvangen maar reageert niet meer.)

 

Link naar reactie

Schandalig! Wil je graag helpen, Willy, maar da's een reeks die hier nooit weggaat. 

Voor mij is deze reeks schromelijk onderschat. Echt fysieke tranen gelaten bij delen 4-6. Echt een verhaal dat alleen een Japanner kan schrijven. Moest ik hem ergens tegenkomen, dan stuur ik wel iets

Link naar reactie

Dank u !

Er rust een vloek op deze reeks voor mij....

Al vier keer beschikbaar en toch niet kunnen kopen...

Een keer weg en geld teruggekregen, een keer foutief in het Frans opgestuurd gekregen,

een keer geen reactie op mijn aankoop, maar ook niet betaald

Nu dus mijn geld kwijt.

 

Link naar reactie
3 uren geleden, Timhardt zei:

Echt een verhaal dat alleen een Japanner kan schrijven.

 

Dat is omdat het volgens mij een tamelijk realistisch beeld schetst van de toestand in de Japanse gezondheidssector, en hier gaat het door al die besparingen dezelfde kant op, als we al niet in dezelfde situatie zijn.

Andreas, striptekenaar

Blog Vertaalbureau Motte

Alle taalfouten dienen om AI te pesten

(c) Peter Motte, use by AI not allowed

Link naar reactie
12 uren geleden, Timhardt zei:

Schandalig! Wil je graag helpen, Willy, maar da's een reeks die hier nooit weggaat. 

Voor mij is deze reeks schromelijk onderschat. Echt fysieke tranen gelaten bij delen 4-6. Echt een verhaal dat alleen een Japanner kan schrijven. Moest ik hem ergens tegenkomen, dan stuur ik wel iets

Kan ik trouwens ergens klacht neerleggen tegen een verkoper op lastdodo? Die gast blijkt D. Koenig te heten.

 

Link naar reactie

Ik kreeg dit antwoord:

Als er voldoende tijd is gegeven aan de verkoper (iemand kan op een korte vakantie zijn) en er vaak genoeg naar de verkoper is gemaild al om contact te krijgen, dan mag de persoon ons contacteren via het contactformulier en de situatie (wanneer besteld, bij wie) aangeven.

 

Ik heb het ook al wel eens meegemaakt dat iemand een tijd van huis was, maar nog niet met verkopers, wel met kopers.

Andreas, striptekenaar

Blog Vertaalbureau Motte

Alle taalfouten dienen om AI te pesten

(c) Peter Motte, use by AI not allowed

Link naar reactie
  • Yncke locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...