Ga naar inhoud

29E Brabants Stripspektakel In Valkenswaard Op 30 & 31 Augustus 2014


BSS

Recommended Posts

Met de trein naar  eindhoven en dan met de bus naar Vwaard, bussen 171 (Dommelen) of 172 naar Luyksgestel

 

Let wel op, op zondag gaat de bus een  half uurtje later...

 

Als ik zie hoe lang de treinreis vanuit België naar Eindhoven duurt (Bv. Antwerpen - Eindhoven minstens 2 uur), zou ik geen zorgen maken over dat half uurtje.

 

Met openbaar vervoer naar Valkenswaard vanuit België zal volgens mij bijna altijd een non-optie zijn. Bedelen om met iemand met een auto mee te mogen is waarschijnlijk een beter alternatief.

Link naar reactie

Als ik zie hoe lang de treinreis vanuit België naar Eindhoven duurt (Bv. Antwerpen - Eindhoven minstens 2 uur), zou ik geen zorgen maken over dat half uurtje.

 

Met openbaar vervoer naar Valkenswaard vanuit België zal volgens mij bijna altijd een non-optie zijn. Bedelen om met iemand met een auto mee te mogen is waarschijnlijk een beter alternatief.

 

Ik rij vanuit Antwerpen naar Valkenswaard. Maar ik moet er wel vroeg zijn om onze stand op te bouwen. Als je het niet erg vindt om daar vroeg te zijn (een klein uurtje voor aanvang op zaterdag en iets voor opening op zondag) dan mag je best mee rijden.

Ik rij zaterdagavond ook naar huis (je kon als stripmaker ook van de hotelformule genieten maar ik ga toch effe over en weer naar huis). Maar dan kan ik geen garanties geven over het tijdstip. Na de beurs in elk geval maar misschien wordt er nog wat geplakt nadien. Zondag zal de terugreis rond 17u aangevat worden. Eerst effe alles inladen en dan zijn we weg.

 

Kijk maar of er ergens wat tussen zit dat je past.

Link naar reactie

Als ik zie hoe lang de treinreis vanuit België naar Eindhoven duurt (Bv. Antwerpen - Eindhoven minstens 2 uur), zou ik geen zorgen maken over dat half uurtje.

 

Met openbaar vervoer naar Valkenswaard vanuit België zal volgens mij bijna altijd een non-optie zijn. Bedelen om met iemand met een auto mee te mogen is waarschijnlijk een beter alternatief.

 

Blijkt inderdaad dat ik per openbaar vervoer voor die stripbeurs in Valkenswaard langer onderweg ben dan naar stripbeurzen die zich veel verder in Nederland bevinden. 

Valkenswaard gaat dus de enige Nederlandse stripbeurs blijven die ik nooit bezocht.

I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR

Link naar reactie

Blijkt inderdaad dat ik per openbaar vervoer voor die stripbeurs in Valkenswaard langer onderweg ben dan naar stripbeurzen die zich veel verder in Nederland bevinden. 

Valkenswaard gaat dus de enige Nederlandse stripbeurs blijven die ik nooit bezocht.

Is het langer op de trein zitten het enige dat je afschrikt? Je kan toch gewoon wat op je gemak wat strips lezen ?

Link naar reactie

Is het langer op de trein zitten het enige dat je afschrikt? Je kan toch gewoon wat op je gemak wat strips lezen ?

 

Beste shakeitupguy, ik ben er zeker van de laatste veertig jaar meer kilometers per trein gedaan te hebben dan alle andere forumers bij elkaar. Dus het is eerder een gewoonte bij mij dan dat het mij afschrikt.

Maar de laatste jaren ben ik er inderdaad selectiever op geworden.

Aan busritten heb ik daarentegen wel een hekel.

I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR

Link naar reactie

Tijdens het Brabants Stripspektakel signeert zaterdag Renaud het nieuwste Arcadia Archief album "Pokervrouw". Op zondag krijg je een herkansing om Malik een album te laten signeren van Big Joe, Cupido, Johnny Paraguay of Chiwana!

 

Gewoon een album aanschaffen op de Arcadia stand en laten signeren maar. Bovendien krijg je er steeds een exclusieve ex-libris bij!

 

Pokervrouw.jpg

Link naar reactie

Zaterdag zeker, zondag ook als de zaterdag niet volstaat.

 

Ligt eraan wat je precies aan dedis wilt hebben. 

 

Als je wilt volstaan met alleen de anderstalige auteurs, is een dag waarschijnlijk wel voldoende. Zeker in aanmerking nemende dat je bij Dark Dragon de gereserveerde Khaal 2 & Koningssmeden 2 beursedities gewoon op kunt halen. 

Link naar reactie

Nog 2 nachtjes slapen en dan is het zover.

 

Kijk op de website voor de laatse info voor de tekenaars:

Paques komt alleen zondag

Ivan Adriaenssens komt ook zondag

 

Verder ;  de kramen staan, de striptasjes zijn gevuld.

Morgen nog een dagje verder opbouwen en dan kan het feestje beginnen....

 

 

Hopelijk tot over een paar dagen !

 

grt

Patrick

Link naar reactie

Vandaag langs geweest bij Dark Dragon books. En moet zeggen dat hun systeem echt wel suks. De tekeningen die ik mocht afhalen zijn ronduit slecht en dat voor 30 euro per stuk. Voor mij dan toch graag het persoonlijke contact en verkrijgen wat je eigenlijk wil.

Dit zullen ze me maar 1 keer draaien.

Link naar reactie

Altijd leuk om Krimson weer eens te spreken. We boden met grote armgebaren op de meest uiteenlopende kavels. Het was volgens mij drukker dan vorig jaar, een goede ontwikkeling dus. Voor de beurs werd ik al aangenaam verrast door een viertal dedies, mijn dank is groot, dedievrienden. De dedieoogst was klein maar fijn: 3 Bono's (zeer mooi), een Vila, Mezzomo en Sécher en Tregis,de laatste twee waren-en nu druk ik me voorzichtig uit-niet de beste die ik op een beurs heb gescoord.

Link naar reactie

Altijd leuk om Krimson weer eens te spreken. We boden met grote armgebaren op de meest uiteenlopende kavels. Het was volgens mij drukker dan vorig jaar, een goede ontwikkeling dus. Voor de beurs werd ik al aangenaam verrast door een viertal dedies, mijn dank is groot, dedievrienden. De dedieoogst was klein maar fijn: 3 Bono's (zeer mooi), een Vila, Mezzomo en Sécher en Tregis,de laatste twee waren-en nu druk ik me voorzichtig uit-niet de beste die ik op een beurs heb gescoord.

 

Die jongens zitten de hele dag in hun uppie tekeningen te maken, vind je het raar als ze gedemotiveerd raken. In hun positie zou ik zo snel mogelijk het aantal vol maken.   

Link naar reactie

Zaterdag Valkenswaard gedaan, prima sfeer, gezellig, veel kramen, aardig wat tekenaars, gekregen wat ik wilde op 1 dag.

Dedies van Secher, Tregis, Vila, De Roover, Houot, Gremmen, Geinz, Mezzomo, Bono en van der Voo.

 

Renaud had een hele lange rij, maar heb ik al vrij vaak, dus laten schieten.

 

Tsja...Dark Dragon books........ze krijgen bij mij wel wat krediet, want ze hebben vaak tekenaars mee, maar dit systeem met tekenen op blad....mmmmmhhhh.

En dan was ook het niveau niet echt goed...tsja...dan is dit moeizaam en inderdaad niet leuk voor de tekenaars, zonder publiek tegen een stapel met nummers aantekenen.

Link naar reactie

Heel leuk weekeinde gehad in Valkenswaard... Zaterdag gezellig druk, zondag gezellig rondgelopen. Zowaar flink wat repers gesproken of leren kennen: Krimson (retep die blijkbaar naast hem zat ken ik echter nog steeds niet), natte aap, diogenes, kontiki, daan, shakeitupguy en bart proost... Volgens mij heb ik Lecram niet meer gezien zaterdag.

 

De flipperkasten waren ook erg leuk, zeker om half 10 's morgens, als veel standhouders bezig waren...

 

Herman en Patrick en team bedankt!!!

 

Volgend jaar Veldhoven dan maar...

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Zeker een gezellige beurs. Flink wat praatjes gemaakt. Weinig succes als (oorspronkelijk halve) standhouder. Dus bij een volgend bezoek maar weer gewoon als bezoeker! Het was geen beurs waar verzamelaars met grote budgetten en dito zoeklijstjes op af zijn gekomen helaas. Of ik had gewoon de verkeerde strips mee, dat kan natuurlijk ook.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...