Ga naar inhoud

FACTS 2&3 november 2024


Recommended Posts

yesssssssss. Mooi!!!

 

Untitled.thumb.jpeg.493998e280c1e3fdb863194ddfa42191.jpeg

2000... toen was ik al blij met dit hier :) toen ik hem ontmoette in Essen, Duitsland. Goh, toen hád ik nog geen idee van mummies. Wat een andere tijd :D

 

Nu wil ik dezelfde comic natuurlijk laten her-signeren, maar ook personalizeren.

 

En een schets? Would I be so lucky? We will see

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
Quote

David Finch began his career working for Top Cow Productions in titles like Cyberforce, Ascension, The Darkness, etc.

After a hiatus, he returned to the industry in 2003 to work for Marvel in the Ultimate X-Men project along with Brian Michael Bendis. In 2005, he worked on the New Avengers title and has also worked on Moon Knight, Fallen Son, The Death of Captain America, X-Men: Messiah CompleX, and X-Men: Second Coming. Finch signed an exclusive contract with DC Comics and multiple covers for DC's Brightest Day series. Most recently he has taken on his own title Batman: The Dark Knight were he is playing the role of both artist and writer. However with only two issues in DC has announced that Batman: The Dark Knight will begin again at issue #1 with 52 other titles this September <2011>.

After a 15-issue run on Batman: The Dark Knight , David Finch leaves to start start penciling Justice League of America with writer Geoff Johns starting February in 2013. He was also the artist for the Forever Evil miniseries, also with writer Geoff Johns.

Finch is also a part of the creative team for New 52 Wonder Woman along with his wife Meredith Finch, taking over the reigns from the previous team of Brian Azzarello and Cliff Chiang.

Ik weet die "hiatus" nog goed. Zijn talent was enorm, maar ook zelf gaf hij later in interviews toe, dat zijn ego soms ervoor zorgde dat eea ontspoorde. Maar hij heeft zichzelf knap hieruit getild en sindsdien is het enkel beter gegaan met hem.

 

Ik denk dat zijn covers voor The Walking Dead Deluxe erg in trek zullen zijn

 

9320285-cover.thumb.jpg.3df9ce7fe1e10e2cdf9463879bc73aa1.jpg

 

Zelf ga ik eens kijken of ik een Vampirella-cover dubbel heb :)

 

24741ecd080907133acfccd86f11cd08-800.thumb.jpg.d01da8aaa2d493e8a942f2597cbaa8f1.jpgf98a8b4960941fba892849e0928367b3.thumb.jpg.3b88f8ce3b33f79dd54b8b01a84eebce.jpgA1jhNDbyUNL._AC_UF10001000_QL80_.thumb.jpg.c0f8bf98ac77af9cfeb4dc014a5d1acc.jpglarge-6072470.thumb.jpg.83e6f2d664aa20dde2d0c8ff1104dd65.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Fantastisch nieuws 👍👏👏👏☺️ Wanneer gaan we zijn prijzen weten. En zou hij remarques doen. Een commissie van hem is een droom, maar dat gaat niet voor mijn portefeuille zijn. Als een remarque onder de 250 euro zit en hij zou ze idd zetten op de beurs dan ligt mijn Batman comic al klaar ☺️. Maar idd 2 fantastische eerste gasten. Respect 👍👏👏👏

Link naar reactie
7 hours ago, AspenCR7 said:

Fantastisch nieuws 👍👏👏👏☺️ Wanneer gaan we zijn prijzen weten. En zou hij remarques doen. Een commissie van hem is een droom, maar dat gaat niet voor mijn portefeuille zijn. Als een remarque onder de 250 euro zit en hij zou ze idd zetten op de beurs dan ligt mijn Batman comic al klaar ☺️. Maar idd 2 fantastische eerste gasten. Respect 👍👏👏👏

Deze prijzen golden voor Lake Como 2024:

Signature Fees: €10 raw, €20 graded

Remarques: €125

Head Shot: €700

Full Figure: €2500

 

Bron: https://www.nerdcrawler.com/auctions/first-spot-on-david-finch-s-commission-list-at-lake-como-comic-art-festival-2024

Link naar reactie
Op 14/6/2024 om 20:54, AspenCR7 zei:

Fantastisch nieuws 👍👏👏👏☺️ Wanneer gaan we zijn prijzen weten. En zou hij remarques doen. Een commissie van hem is een droom, maar dat gaat niet voor mijn portefeuille zijn. Als een remarque onder de 250 euro zit en hij zou ze idd zetten op de beurs dan ligt mijn Batman comic al klaar ☺️. Maar idd 2 fantastische eerste gasten. Respect 👍👏👏👏

Jahoor, hij zal remarques doen en zal goedkoper zijn dan 250€. Vandaag is het trouwens de laatste dag voor de goedkoopste inkomtickets.  https://facts.be/en/info/tickets/

 

Niet aarzelen dus. Wellicht deze week nog een een aankondiging van een comic klepper.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

ja joh!! Las het net!!

 

image.thumb.png.f9d02adfc2aa6791bc0307f8fff028e0.png

 

Dat is me nogal wat, zeg!!!

En aangezien je me niet kan wijsmaken, dat er geen comic-artiest meekomt :)

 

JSA_Strange_Adventures_Vol_1_1.webp.65d6774788b79943a2dd9fdb3d7e24e0.webp

 

Aangezien hij een korte serie voor DC heeft geschreven... wellicht Kitson of Erskine?

 

Of anders idd Raúl Allén van Dune?

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
Op 2/7/2024 om 16:00, shakeitupguy zei:

Schitterende nieuws voor de Dune graphic novels die uitgever Silvester uitgeeft. De Amerikaanse schrijver hiervan komt naar FACTS 🙂

 

Kevin-J-Anderson-web-01-1024x1024.jpg

Indien Raúl Allén wacht ik van het kopen van Dune 3.

Hopen op een snelle aankondiging ;)

 

Link naar reactie
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...