Ga naar inhoud

25 ste Kamperstripspektakel.


Recommended Posts

  • Willem changed the title to 25 ste Kamperstripspektakel.
  • 1 month later...
2 uren geleden, Stripenbd zei:

Het is bijna zover maar er staat nog steeds de tekenaarslijst van 2023.

Helaas komt er geen antwoord of actie nav mijn mailtje. Is er hier iemand die zicht heeft op de gasten?

Volgens mij is het een type fout en moet 2023 2024 zijn

Maar de lijst is trouwens wel vernieuwd

Marq Van Broekhoven stond er vorige week nog bij , maar die tijdelijk gestopt met tekenen en die staat er niet meer op.

En IJsbrand Oost doet zijn eerste officiële signeersessie sinds jaren en die staat er weer wel bij

Idem Kees de Boer en Stef de Reuver waren vorig jaar wel als bezoeker , maar stonden toen niet op de site aangemeld

Link naar reactie
Op 5/8/2024 om 15:43, AHMO zei:

Volgens mij is het een type fout en moet 2023 2024 zijn

Maar de lijst is trouwens wel vernieuwd

Marq Van Broekhoven stond er vorige week nog bij , maar die tijdelijk gestopt met tekenen en die staat er niet meer op.

En IJsbrand Oost doet zijn eerste officiële signeersessie sinds jaren en die staat er weer wel bij

Idem Kees de Boer en Stef de Reuver waren vorig jaar wel als bezoeker , maar stonden toen niet op de site aangemeld

De lijst met tekenaars is niet correct ... ik ben er niet (sta wel op de lijst) en ik meen dat ook Wilbert van der Steen niet ging.

It could be worse, it could be raining !

Link naar reactie
9 uren geleden, tuinmantvkijken zei:

de band liever op een festival me oren toeteren nog na band op zich prima maar vind zo iets niet passen op stripboekenbeurs/boekenbeurs 

LOL!

Iedereen wilt terug naar de goeden oude tijd van de Stripdagen Breda

en daar was ook altijd, voor de gezelligheid, een dixieband bij.

Buitendat...

Ik denk dat het wel erbij kan.

Omdat je voor het winkelendpubliek gezellig moet maken en dat doen ze

En dat trekt mensen.

Link naar reactie

Ondanks de afstand toch maar weer een keer gegaan. Schitterende tekening van Arjen Vriezekolk gekregen. Leuke sfeer. Aanbod van strips vond ik persoonlijk minder interessant.  Voornamelijk graaibakken met goedkope strips en vaak ook in slechte (lees niet voor mij verzamelwaardige) staat. Ik zoek zelf meer antiquarische en zeldzame stripboeken, die waren er helaas nauwelijks. De prijs vind ik daarbij minder interessant. Ik wil gerust 200,- voor een boekje betalen als het maar iets is wat ik zoek. Heb dan ook niets van mijn zoeklijstje kunnen vinden. Twijfel daarom of ik volgend jaar weer ga. Is de afstand toch net iets te groot voor. Wat mij ook op viel was de enorme hoeveelheid Suske en Wiske spullen. Niet iets wat ik verzamel, maar dat viel wel op dat dat erg aanwezig was.

Link naar reactie
43 minuten geleden, Inca zei:

Twijfel daarom of ik volgend jaar weer ga. Is de afstand toch net iets te groot voor. Wat mij ook op viel was de enorme hoeveelheid Suske en Wiske spullen. Niet iets wat ik verzamel, maar dat viel wel op dat dat erg aanwezig was.

Dan moet je naar Deventer en op tweede plaats naar Gouda gaan.

Bij Deventer heb ik altijd, voor mijn S&S verzameling, wel oud spul gevonden

Betreft Suske en Wiske  zie je de laatste jaren heel veel stands.

Maar ik denk dat hier meer is, omdat de oude garde van de S&W tekenaars aanwezig zijn

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...