Ga naar inhoud

Comic Van De Dag


Gilles

Recommended Posts

Ja, hij maakt van de Brief VAN Doorgang EEN doorgang, schreef ik indertijd. Dus hij zal die dan wel meerdere keren kunnen gebruiken. Naar ik mij herinner, trok God zich van zijn schepping niet veel meer aan, hij zat op zijn troon warrig te wezen, dus ik veronderstel dat Lucifer wel zo slim geweest is, en machtig genoeg is, om de regels te omzeilen ;) 

Link naar reactie

Zero vol. 4 Who By Fire is a fucking nightmare, is what it is. 

Ik heb er niet veel van begrepen, maar ik heb het wel zeer graag gelezen. Wie Morrisons crazyness maar niks vind, zal hier waarschijnlijk ook niks aan vinden, en omgekeerd. Alhoewel het toch nog anders is, dus misschien toch wel (of niet). euhm... 

 

Nu nog wachten op een flauw graptje van Willy ;):P

Schept mijn vrouw vanmiddag de soep in mijn bord.

Zegt ze: 'ik heb net in de krant gelezen dat ieder mens jaarlijks drie kilo zout nodig heeft!'

Proef ik van mijn soep en zeg: 'Ja, schat! Maar niet in één keer! '

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Link naar reactie

Ja, hij maakt van de Brief VAN Doorgang EEN doorgang, schreef ik indertijd. Dus hij zal die dan wel meerdere keren kunnen gebruiken. Naar ik mij herinner, trok God zich van zijn schepping niet veel meer aan, hij zat op zijn troon warrig te wezen, dus ik veronderstel dat Lucifer wel zo slim geweest is, en machtig genoeg is, om de regels te omzeilen ;)

 

mo how seg, kzen mee nu!

Link naar reactie

Hawkeye vol. 1: My life as a weapon:

Het bejubelde Hawkeye van schrijver Matt Fraction en artiest David Aja is vooral een lust voor het oog. Man, wat kan die Aja tekenen. Door de jaren heen heeft mijn smaak zich ontwikkeld van realistisch en duister naar meer cartoony, denk Chris Samnee, Darwyn Cooke en dus ook David Aja. Het boek zelf bestaat uit losse 'one-shots', elk hoofdstukje staat op zich zelf. Voorlopig is er nog geen verhaallijn dat de hoofdstukjes aan elkaar verbindt maar dat maakt mij niet uit omdat het goed geschreven, grappige verhaaltjes zijn. We leren Hawkeye/Clint Barton kennen op dagen wanneer hij niet actief is als Avenger. Zijn dagen zijn dan gevuld met het bestrijden van 'street level' criminelen ipv wereldbedreigende super schurken.

Link naar reactie

Welkom! Vanaf deel 2 wordt de 'rode draad' duidelijk. Ik vind het zelf ook een geweldige run. Nu nog het de conclusie lezen in deel 4. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Zero vol 1 (Ales Kot)

Why didn't I read this sooner? Zero werkt voor een agency, maar begint te beseffen dat er iets niet klopt. Intrigerend begin. Komt zeker op het Facts lijstje.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Over Fables #150 (of Vol. 22) ben ik niet tevreden. Alle spanning opgebouwd in vol. 21, welk zeer goed was, wordt in vol. 22 (of nr 150, zucht) teniet gedaan in een saai 'hoofdverhaal', oftewel de eerste helft van deze bundel, en dat loopt dan nog met een sisser van jewelste af. Dat kon toch veel beter, mensen! 

De tweede helft van de bundel is gevuld met kortverhaaltjes waar niemand op zit te wachten. Wat een zever!

Over een gemiste kans gesproken. Ik heb me er moeten door sleuren (ben eigenlijk nog bezig). Heel jammer, vooral omdat de voorgaande bundels zo goed waren. 

Link naar reactie

Providence #2

 

Opnieuw een zeer leuke (maar licht bevreemdende) leeservaring -zo te zien één van Moores betere comics in wording.

Ik worstel wel een beetje met de 'handgeschreven' dagboek pagina's. Voor een of andere reden vind ik dat moeilijk te lezen -zal wel aan het lettertype liggen...

 

All Star Section 8 #2

 

Hmpf. Eigenlijk niet goed... spijtig want I  :hartje: Section 8. 

 

 

Big Man Plans #4

 

Fuckbears! Deze run zit er op en nu pas dringt het tot me door hoe goed dat dit is. Het is geen high brow comic maar het is een prachtige donkere, donkere trip zonder in het flauwe en obligate grim-dark gedoe te vervallen.

 

The tiniest version of death is coming for you if you don't read this in the trades!

 

 

 

 

 

Op een zijspoor: meestal lees ik comics in trades maar soms ook in losse. Het gros lees ik in trades maar wat ik lees in losse comics dat lees ik op een geheel andere manier.

Omdat je het verhaal maar met mondjesmaat krijgt lees ik veel aandachtiger maar anderzijds zit er een maand tussen de losse waardoor je sommige dingen uit vorige nummers niet meer zo goed herinnert...

Herkenbaar?

 

 

Nog meer op een zijspoor: Ranma 1/2 for the win!

It's silly and I rrrrrrrrreally like it!

Link naar reactie

Genoten van Nocturnals!!! Heerlijk tekenwerk en verhaal :)

 

Ik ben een levenslange Brereton fan. Nocturnals is zeker altijd zijn beste maar de rest is ook de moeite. Ik ben zo blij dat ik de nieuwste Nocturnals gesteund heb op Kickstarter en een dezer een aquarel van Dan zal mogen ontvangen. Heel blij ook dat Nocturnals verkrijgbaar blijft!

Link naar reactie

Let op met die paddestoelen. Zie wat er dan met je gebeurd... in de strip. 

 

Zero vol. 4 Who By Fire is a fucking nightmare, is what it is. 

Ik heb er niet veel van begrepen, maar ik heb het wel zeer graag gelezen. Wie Morrisons crazyness maar niks vind, zal hier waarschijnlijk ook niks aan vinden, en omgekeerd. Alhoewel het toch nog anders is, dus misschien toch wel (of niet). euhm... 

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...