Ga naar inhoud

Comic Van De Dag


Gilles

Recommended Posts

Tiens ja, misschien ga ik dat zo ook wel eens lezen. Wist nog niet dat die er aan zaten te komen.

http://www.amazon.com/Savage-Dragon-Ultimate-Collection-Volume/dp/1607060698

Blijkbaar (dat is toch altijd zijn uitleg geweest) heeft hij veel miserie gehad met de bestanden van zijn vroege nummers en mss wel wat verder in de reeks ook.

Daarom waren zijn B&W edities ook op een bepaald moment gestopt met verschijnen. Ik denk (ik vind dat wel passen bij de trashy nature of the title) dat ALS ik daar eindelijk eigendom van maak (ipv ze van een ander te lezen) ik ze in de B&W zou aanschaffen.

Link naar reactie

fair enough.

 

ik vond dat deel echt alles hebben: mysterie, poëzie, karakters, ....

maar ik had ook 2 leesbeurten nodig, ik heb dat wel vaker de laatste tijd, ben nogal moe soms (ik lees echt gewoon teveel ook, ook door elkaar) en dan vat ik niet alles van de eerste keer. maar ja, 't is geen straf he, om zoiets meerdere keren te lezen.

Link naar reactie

The Shaolin Cowboy begin echt goed. Cool, goede tekeningen, aktie, kung fu en bloed, absurde humor. Fun. Maar... ergens halverwege het boek, met die hip-hoppende lijken, had ik het wel gezien. Het begon me echt tegen te steken. Wat dan ? Het totale gebrek aan verhaal. Coole ideeën en prachtige tekeningen hebben ook een verhaal nodig. Gemiste kans.  

Link naar reactie

The Shaolin Cowboy begin echt goed. Cool, goede tekeningen, aktie, kung fu en bloed, absurde humor. Fun. Maar... ergens halverwege het boek, met die hip-hoppende lijken, had ik het wel gezien. Het begon me echt tegen te steken. Wat dan ? Het totale gebrek aan verhaal. Coole ideeën en prachtige tekeningen hebben ook een verhaal nodig. Gemiste kans.  

 

Dan moet je zeker het tweede deel overslaan ;)

 

Ik vind het geweldig, voor mij is er geen verhaal nodig, dat is ook de bedoeling van dit soort comics ;)

Link naar reactie

"We've lossed so much. In the wishful fiction books I find, there's our idea of how it's going to be. We've lossed that, too."

 

Ik opteerde voor de NEW WORLD ORDER WRAPAROUND cover, die kost twee dollar meer dan de andere covers en je ziet niet wat je juist bestelt... Spannend, eh! Oh, the suspense! :)

 

Hieronder kun je zelf uitmaken of ik waar kreeg voor mijn twee dollar extra. :P

 

Het verhaal van Alan Moore start goed, het tekenwerk van Gabriel Andrade is goed. Dus dat kreeg ik toch al voor mijn geld. Het ware Moore niet moest hij niet speciaal uit de hoek komen. Bij een eerste kennismaking is zijn toekomsttaaltje dat hij hier in zwang brengt niet zo makkelijk om lezen. Maar dat zal wel weer wennen.

 

Ik ben blij met deze #one.

post-503-0-37556500-1417905439_thumb.jpg

post-503-0-44473600-1417905891_thumb.jpg

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie

"We all left Jesus behind a few thousand bad decisions ago."

 

Met dit BORN AGAIN van Steven Grant en Kewber Baal is er nog een spannend stukje JENNIFER BLOOD bijgekomen. Net het vijfde en laatste hoofdstuk gelezen van de singles, er zal ook wel een trade van verschijnen...

 

Een merkwaardig personage, onze Jenny. Eigenlijk zo zot als een achterdeur, een anti-heldin, als ik het zo mag stellen. Eens begonnen met moorden uit wraak, viel het haar moeilijk om te stoppen, zelfs nadat alle schuldigen uitgemoord waren.

 

Een andere zottin doet zich hier voor als Jennifer Blood, haalt zich daardoor de woede van de originele op de hals en kogels fluiten in het rond... Wel, het is wel wat ingewikkelder dan ik het hier stel. Meer psychologisch uitgediept ook.

 

Ben dit altijd graag blijven lezen.

post-503-0-63636600-1417916455_thumb.jpeg

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie

"We've lossed so much. In the wishful fiction books I find, there's our idea of how it's going to be. We've lossed that, too."

 

Ik opteerde voor de NEW WORLD ORDER WRAPAROUND cover, die kost twee dollar meer dan de andere covers en je ziet niet wat je juist bestelt... Spannend, eh! Oh, the suspense! :)

 

Hieronder kun je zelf uitmaken of ik waar kreeg voor mijn twee dollar extra. :P

 

Het verhaal van Alan Moore start goed, het tekenwerk van Gabriel Andrade is goed. Dus dat kreeg ik toch al voor mijn geld. Het ware Moore niet moest hij niet speciaal uit de hoek komen. Bij een eerste kennismaking is zijn toekomsttaaltje dat hij hier in zwang brengt niet zo makkelijk om lezen. Maar dat zal wel weer wennen.

 

Ik ben blij met deze #one.

Ik ga die bundel met veel plezier consumeren.

Link naar reactie

The Shaolin Cowboy begin echt goed. Cool, goede tekeningen, aktie, kung fu en bloed, absurde humor. Fun. Maar... ergens halverwege het boek, met die hip-hoppende lijken, had ik het wel gezien. Het begon me echt tegen te steken. Wat dan ? Het totale gebrek aan verhaal. Coole ideeën en prachtige tekeningen hebben ook een verhaal nodig. Gemiste kans.  

Ik weet niet of het effectief ook altijd een verhaal nodig heeft, maar ik had zeker genoeg aan een single issue per keer het uitkwam. Om dan zo'n bundel in één keer uit te 'lezen'... Ik denk dat ik ook het geduld zou missen. Ellis noemde het ooit Darrow-solo riffs. Maar daar maak je ook geen heel (muzikaal) nummer mee.

Als je fijne tekenwerkjes wil in combinatie met een boeiend, soms overdreven maar altijd perfect selfaware verhaal, mag ik dan vriendelijk die andere Burlyman aanraden: Doc Frankenstein?

Link naar reactie

Vandaag eindelijk de kickstarter van Greg Rucka 'Lady Sabre' in de bus gekregen...

Dat project irriteerde me mateloos omdat ik constant updates in de bus kreeg, maar het boek zelf bleef achter...Tot vandaag.

Ik moet zeggen: het is een zeer mooi boek geworden,  ik voel me niet bedrogen.

Er zat ook een hoop zooi (waar ik geen boodschap aan heb) bij het boek... (Kaarten, boekjes met uitleg...)

Het zal toch nog lang duren voor ik nog eens inteken op zo'n kickstarter...

Of het moet iets zijn dat ik echt MOET hebben...

Ik hoor er trouwens weinig van de laatste tijd... Zijn er nog veel auteurs mee bezig of is het aan het doodbloeden?

Misschien moest ik  zelf eens een kickstarter doen...Voor mijn volgende graphic novel...

Daar is op de gewone manier geen duit meer mee te verdienen, nu het genre minder populair geworden is..

En dan kan ik de kopers  ook elke drie dagen lastig vallen met updates! :e005: :e005:

Link naar reactie

Vandaag eindelijk de kickstarter van Greg Rucka 'Lady Sabre' in de bus gekregen...

Dat project irriteerde me mateloos omdat ik constant updates in de bus kreeg, maar het boek zelf bleef achter...Tot vandaag.

Ik moet zeggen: het is een zeer mooi boek geworden, ik voel me niet bedrogen.

Er zat ook een hoop zooi (waar ik geen boodschap aan heb) bij het boek... (Kaarten, boekjes met uitleg...)

Het zal toch nog lang duren voor ik nog eens inteken op zo'n kickstarter...

Of het moet iets zijn dat ik echt MOET hebben...

Ik hoor er trouwens weinig van de laatste tijd... Zijn er nog veel auteurs mee bezig of is het aan het doodbloeden?

Misschien moest ik zelf eens een kickstarter doen...Voor mijn volgende graphic novel...

Daar is op de gewone manier geen duit meer mee te verdienen, nu het genre minder populair geworden is..

En dan kan ik de kopers ook elke drie dagen lastig vallen met updates! :e005: :e005:

Tiens, heb je daar douane op betaald?

Het kanhheel nitpicky klinken, maar GN is geen genre. Er zijn zeker nog kickstarters, maar ook wel wat gepruts. Plus voor Europa is de verzendkost totaal prohibitief geworden. Palmiotti&Gray brengen op regelmatige basis KS uit en vragen voor internat shipping ongeveer meer dan de kost van het boek zelf.

Ik durf daar af en toe nog eens voor een pdf betalen, maar no way dat ik $50 betaal voor 72 pagina's.

Link naar reactie

Taschen heeft een prachtige , complete versie uitgebracht van Little Nemo in Slumberland -ik heb die impulsief gekocht.  :e005:

Achteraf gezien had ik dit beter via tinternet gekocht maar ziet die tekeningen eens! (how could I resist?)

 

 

 

 

nemo1.jpg

Link naar reactie

American Vampire: One shot The Long Road To Hell en een special Anthology gelezen. Al werken de korte verhaaltjes niet zo in de Anthology, de one-shot maakt alles weer goed :)

Nu begonnen met The Second Cycle weer gelukkig met de oude personages en richt zich meer op de verschillende vampieren. En vooral de oer-vampier, degene waar het allemaal mee begon.

 

post-531-0-92362700-1418125158_thumb.jpg post-531-0-77849900-1418125163_thumb.jpg

Link naar reactie

Tiens, heb je daar douane op betaald?

Het kanhheel nitpicky klinken, maar GN is geen genre. Er zijn zeker nog kickstarters, maar ook wel wat gepruts. Plus voor Europa is de verzendkost totaal prohibitief geworden. Palmiotti&Gray brengen op regelmatige basis KS uit en vragen voor internat shipping ongeveer meer dan de kost van het boek zelf.

Ik durf daar af en toe nog eens voor een pdf betalen, maar no way dat ik $50 betaal voor 72 pagina's.

15,76 euro kosten!

Je hebt gelijk, GN is natuurlijk geen genre! :e005:

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...