Ga naar inhoud

Comic Van De Dag


Gilles

Recommended Posts

bah

 

 

eerlijk: ik kocht invisibles puur omdat hij in jouw top 15 staat op het hoofdforum (die draad die bovenaanvastplakt).

al de andere series die je erin zette, vind ik ongelofelijk goed en dat was de enige die ik nog niet gelezen had.

maar 't was dus niets voor mij. toch een verschil tussen ons.

ergens stemt me dat ook blij! :e007:  :P

Link naar reactie

Ik zal dat ooit nog wel eens opnieuw aanvatten. Ik mag niet te veel achterstand liggen hebben als ik een nieuwe reeks begin. Ander jaag ik me op.

En dat eerste volume met die twee verhalen hielp ook niet... Ipv dat in de TP als twee verhalen te bundelen, nee, het stond allemaal door elkaar. Zoals de comics uitgekomen waren dus.

Link naar reactie

Everything going south! Overleeft Sally het? No happy endings here... Ik ga het niet verder spoileren.

 

Voor mij is dit een van mijn favorieten van tweeduizendveertien! Victor en Tazio mogen nog zo'n zaken maken. :P GRINDHOUSE zoals het hoort!

 

Dit was het laatste deeltje, volgende februari zou de HC hiervan uit moeten zijn. JUICHT, volkeren der Aarde! ;)

post-503-0-47813100-1417288984_thumb.jpeg

post-503-0-95852400-1417289025_thumb.jpeg

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie

IF YOU DONE BEEN WRONGED,

SAY HER NAME,

SING THIS SONG,

SOUND THE BELL'S KNELL THAT CALLS HER FROM HELL...

GINNY RIDES FOR YOU ON THE WIND, MY CHILD...

DEATH RIDES ON THE WIND!

 

Een mengeling van fantasy en western, beinvloed door manga en het doet me qua sfeer denken aan Didier Comes bij momenten, waarschijnlijk door de manier van vertellen.

 

Enorm poetisch, bakken sfeer, mooi getekend en ingekleurd... Voor mij is dit een fucking voltreffer!

 

Kelly Sue Deconnick en Emma Rios are badass together! :P

post-503-0-19844900-1417315329_thumb.jpg

post-503-0-68961000-1417315363_thumb.png

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie

IF YOU DONE BEEN WRONGED,

SAY HER NAME,

SING THIS SONG,

SOUND THE BELL'S KNELL THAT CALLS HER FROM HELL...

GINNY RIDES FOR YOU ON THE WIND, MY CHILD...

DEATH RIDES ON THE WIND!

 

Een mengeling van fantasy en western, beinvloed door manga en het doet me qua sfeer denken aan Didier Comes bij momenten, waarschijnlijk door de manier van vertellen.

 

Enorm poetisch, bakken sfeer, mooi getekend en ingekleurd... Voor mij is dit een fucking voltreffer!

 

Kelly Sue Deconnick en Emma Rios are badass together! :P

 

ik vond dat geweldig!

Link naar reactie

Een andere aangename verrassing dit weekend was THE WAKE. Eerlijk is eerlijk, they kinda lost me a bit towards the end... Maar ik ga daar niet over zagen, het is ECHT een mooi verhaal en daarom vind ik het ergens minder belangrijk dat ik het niet helemaal begrijp. Het wordt er alleen maar poetischer door. Het is een van die boeken waarvan ik de eventuele gebreken (voor zo ver die er zijn) met graagte negeer. Er wordt al genoeg geneut in deze wereld...

 

Voor liefhebbers van redelijk grootschalige SF is dit een ideaal boek. Blockbuster afmetingen, maar dan een blockbuster van de goeie soort! ;)

post-503-0-37738400-1417454983_thumb.jpeg

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie

Ik zal ook Pretty Deadly bestellen, ziet er zeer goed uit...

 

Weet iemand van jullie of deze editie :

 

9781607069621.jpg

 

even compleet is als :

 

prettyd1.jpg

 

nl (120 paginas tov 218). 

 

Van die eerste editie vond ik de afmetingen (66mm x 256mm x 12mm) maar van die oblong-achtige editie niet.

 

Wat dunkt u?

 

Ik denk dat er ergens iets niet klopt. 6,6 cm op 25,6 cm ? 

Volgens mij is die andere geen oblong, maar gewoon de opengevouwen cover (dus front en back cover). 

Maar ik kan mis zijn ;) en ik geraak niet op de Image site voor het moment...

 

Hier staan vier edities, maar twee zijn in een andere taal, dus daar zijn we niet veel mee : http://www.goodreads.com/work/editions/39928058-pretty-deadly-volume-1-the-shrike

 

preview : http://www.amazon.com/Pretty-Deadly-Volume-1-TP/dp/1607069628

Link naar reactie

Ik denk dat er ergens iets niet klopt. 6,6 cm op 25,6 cm ? 

Volgens mij is die andere geen oblong, maar gewoon de opengevouwen cover (dus front en back cover). 

Maar ik kan mis zijn ;)

 

:e008:  er klopt inderdaad iets niet : moet 166 mm zijn uiteraard... 'k heb mijn typeduiveltje gestraft en in de hoek gezet :e011::)

 

alvast merci ivm dat oblong misverstand, je hebt waarschijnlijk gelijk.  Maar vanwaar dan het verschil in aantal pagina's ?  Mysterie, mysterie... :e010: :e010:

 

 

Edit : TPB besteld, we zien wel wat het wordt hé. 't ziet er in elk geval veelbelovend uit.

Link naar reactie

ALL THINGS GOOD AND KIND WILL WITHER.

AND BLOOD WILL FLOW FROM EVERY LIVING THING.

 

Een groots avontuur waarin THE HAMMER het opneemt tegen legioenen vreemd gespuis met als uiteindelijk doel de terugkomst van Great Chtulu te verhinderen. In dit boek kun je het ganse verhaal eens in EEN trek lezen, KELLEY JONES' THE HAMMER - THE COMPLETE SERIES HC, uit bij IDW. Fun stuff!

 

Hierin staat:

-The Hammer.

-The Hammer: Uncle Alex.

-The Hammer: The Outsider.

Alles tesamen zijn dat een acht comics.

 

Hieronder wat covers...

post-503-0-33201900-1417550763_thumb.jpeg

post-503-0-13172700-1417550892_thumb.jpeg

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie

Judges Dredd and Anderson versus the evil Martians. Good (un)clean fun. :P

 

Geschreven door Al Ewing en getekend door John McCrea.

 

Het is niet alleen Martians afschieten, er zit ook een verhaal in. De Martians maken gebruik van de Mega-City Mafia om de Aarde te veroveren. Alleen hadden ze niet verwacht dat Dredd er zich mee zou moeien.

 

Vier comics dik.

post-503-0-31425900-1417559353_thumb.jpeg

post-503-0-80057800-1417559369_thumb.jpg

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie

"Torture is regrettably a notoriously poor way of gathering reliable information. Those subjected to it are only too willing to say whatever it takes to make the pain stop."

 

-UP FROM THE DEPTHS

-THE VICIOUS CIRCLE RISING!

-MISSION: KILL THE SAVAGE DRAGON!

-FINAL BATTLE

-POWER OUTAGE

-BROKEN HEARTS, BROKEN DREAMS

-ARACHNOPHOBIA

-BUSH WHACKED!

-THE VOTE IS IN!

...

-ATTACK FROM IRACQ

-THE DOOMED PATROL

-DREAD KNIGHT RETURNS

-THINGS GET WORSE

-Mr. GLUM TAKES OVER THE WORLD

-GLUM WORLD II

-THE WAY IT WAS

-SHE-DRAGON: BAPTISM OF FIRE

-WANTED

...

-THE HUNGER

-SIEGE

 

SAVAGE DRAGON #honderdeenendertig is juist uitgelezen. Jennifer is er al een tijdje niet meer, Angel collaboreerde met Mr. Glum, een andere Savage Dragon is uit op wraak, Solar Man is terug, er is nu een andere Angel... Om maar enkele gebeurtenissen te noemen uit het drukke bestaan van Dragon. Vervelen doet dit niet!

 

In THE WAY IT WAS kun je de origin van Dragon lezen.

 

In juli tweeduizendenzes kocht ik SHE-DRAGON: BAPTISM OF FIRE, dat was de eerste Savage Dragon gerelateerde comic die ik in handen kreeg en las. Vreemd, na al die jaren kan ik me niet meer herinneren waarom ik juist die specifieke comic koos om met SD te beginnen. Strange, strange, strange...

 

Heh, I guess I wasted my time, until time wasted me...

post-503-0-71419400-1417646289_thumb.jpeg

post-503-0-48388200-1417646308_thumb.jpg

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...