Ga naar inhoud

Comic Van De Dag


Gilles

Recommended Posts

-Why are all you celebrities in here?!

-There's a giant man-eating gorilla out there!

-That's preposterous! Gorillas don't eat peo--AH!

-MY GOD! IT EATS PEOPLE!

 

Net iets wat zou kunnen gebeuren in een country & western bar die The Thirsty Saddle heet! :) :) :)

 

FOR WANT OF WHISKEY AND BLOOD, het dertiende volume van THE GOON is er weer goed over. :P

 

In the spirit of Abraham Lincoln: Vampire Hunter...

RICHARD NIXON: FRANKENSTEIN FUCKER! NOT EVEN EMPEACHMENT CAN STOP HIM FROM FUCKING FRANKENSTEINS! :) :) :)

 

Bij lezing van dit ding is het best om er niet bij na te denken. Rationaliteit staat het genieten hier in de weg. Go with the flow! :)

 

Er is een gefixte boksmatch, Billy The Kid komt langs, een hoofdstuk is bijna volledig in het Spaans... Als je niet van gedementeerde kolder houdt, blijf je hier beter af. Na volume acht is The Goon een beetje "out there" en er zit nog geen beterschap in. But each time this shit puts a smile on my face, dus zal het wel niet zo ongezond zijn om dit te blijven lezen. :);)

post-503-0-35878200-1413144241_thumb.jpeg

post-503-0-45513300-1413144307_thumb.jpeg

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie

hellblazer 8, het einde van de ennis run. Een hele kluif, maar zéééér, zééééééééér goed!

Hellblazer 8, bedoel je dan de nieuwe reeks met dikkere boeken? Ik heb jaren geleden namelijk Dangerous Habits gekocht. Denk dat het volume 5 is en de eerste tpb geschreven door Ennis.

Link naar reactie

Hellblazer 8, bedoel je dan de nieuwe reeks met dikkere boeken? Ik heb jaren geleden namelijk Dangerous Habits gekocht. Denk dat het volume 5 is en de eerste tpb geschreven door Ennis.

Je kan inpikken vanaf omnibus 6, omnibus 5 eindigt met Dangerous habits.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Aha, mijn uitgave van Dangerous Habits bestaat uit issue 41-46 en de nieuwe uitgave (volume 5) 34-46. Ik kan dan idd verder met de nieuwe uitgave (volume 6).

 

Tenminste, ik heb het idee dat alleen het werk van Ennis een must-read is. Weet iemand of Hellblazer voor en na Ennis de moeite waard is?

Link naar reactie

Aha, mijn uitgave van Dangerous Habits bestaat uit issue 41-46 en de nieuwe uitgave (volume 5) 34-46. Ik kan dan idd verder met de nieuwe uitgave (volume 6).

 

Tenminste, ik heb het idee dat alleen het werk van Ennis een must-read is. Weet iemand of Hellblazer voor en na Ennis de moeite waard is?

Excuus voor het taalgebruik, maar welke idioot heeft je dat wijsgemaakt?  :D

 

Hellblazer is van begin tot eind MEER dan de moeite waard. Ook Delano, ja...

Verschillende stijlen van schrijvers die dijken van runs afleveren.

Azzarello, Ellis, Jenkins, Diggle, Milligan, Carey, dat zijn topschrijvers.

Als er nu één reeks is waarvan je alle 300 de nummers MOET hebben dan is het Hellblazer wel. ;)

Link naar reactie

Die idioot ben ik zelf vrees ik ;)

Alhoewel, de jongens van iFanboy raadden ooit eens nieuwe lezers aan om te beginnen met de run van Ennis. Daar zal ik het idiote idee van hebben :)

 

Maar goed, 300 nummers! Pfff, here we go again!

Link naar reactie

Die idioot ben ik zelf vrees ik ;)

Alhoewel, de jongens van iFanboy raadden ooit eens nieuwe lezers aan om te beginnen met de run van Ennis. Daar zal ik het idiote idee van hebben :)

 

Maar goed, 300 nummers! Pfff, here we go again!

Ja, dat kan ik wel begrijpen. Ennis is inderdaad een goed instappunt. Het ligt niet te zwaar op de maag, Delano heeft een meer prozaïsche stijl, meer tekst, enz... Als je later dan Ennis inspringt dan heb je wel al te veel ontwikkelingen in het leven van Constantine gemist om het misschien ten volle te appreciëren (maar dat moet ook niet overdreven worden).

 

Kijk, Hellblazer is één van die reeksen die me erg na aan het hart ligt. Ik heb de volledige reeks (wat er van uitgebracht is uiteraard) in de oude edities. De rest heb ik of zal ik hebben in de nieuwe edities. Komen daar HC's van uit dan koop ik dat nogmaals. Komen er daarna absolutes uit, dan koop ik dat nog een keer. Zo goed vind ik die reeks.

 

Ik kan nog altijd kwaad worden dat Hellblazer gecancelled werd, die wonde zal nooit helen. Ik meen dat, hé! Ik ben meestal geen razende fanboy, maar als het over Hellblazer gaat...

 

STAY AWAY FROM CONSTANTINE (New 52), BTW.

Link naar reactie

Haha wat een simpele vraag over strips allemaal teweeg kan brengen ;)

 

Herlezen brengt soms meer plezier met zich mee dan een eerste keer dus veel plezier ermee!

 

Ik vind t mooi dat het je zo aan het hart gaat. Josh van iFanboy was ook heartbroken door het cancellen van Hellblazer. Jammer dat het geen goed vervolg heeft gekregen als Constantine in New 52. Weinig mensen zijn daar positief over.

Link naar reactie

Ja, ik lees het ook nog steeds zeer graag (dat debacle rond vol. 13 bedek ik nu graag met de mantel der liefde).

 

grrrrr....na the war was ik gestopt, dat was deel 11. jullie doen me weer twijfelen, gelukkig heb ik zoveel op stapel staan dat het (moest het er van komen) het niet voor nu zal zijn. Als ik zie met wat ik van facts ga thuiskomen.....

Link naar reactie

grrrrr....na the war was ik gestopt, dat was deel 11. jullie doen me weer twijfelen, gelukkig heb ik zoveel op stapel staan dat het (moest het er van komen) het niet voor nu zal zijn. Als ik zie met wat ik van facts ga thuiskomen.....

Ik heb zelf ook getwijfeld, heb dan na vol.13 eventjes verder gedaan... Dat was zo... meh.

Nu doe ik alles weg van Fables. Plaats nodig en die kon er wel van tussen.

Link naar reactie

Ik heb zelf ook getwijfeld, heb dan na vol.13 eventjes verder gedaan... Dat was zo... meh.

Nu doe ik alles weg van Fables. Plaats nodig en die kon er wel van tussen.

bedankt!! :D

nu weg doen ga ik fables nooit doen, ik vind dat een geweldige reeks, maar na deel 11 was echt een einde vond ik. Een punt om te stoppen, ik ben blij met wat ik heb, da's de weg om compleet gelukkig te worden zeggen mijn boedhistische leermeesters me steeds. :e015:

 

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...