Ga naar inhoud

Comic Van De Dag


Gilles

Recommended Posts

Deze ochtend op de trein ADVENTURE TIME vol. 1 (Ryan North, Shelli Paroline and Braden Lamb)

So fuckin' good.

Silly en stom, maar op een intelligente manier. Je lacht met de dwaze grap en dan bedenk je je: hé, dat zit fuckin' slim in elkaar.

Ik zat heel erg vaak te grinniken (iets wat ik bijna nooit heb met comics) en viel achterover van alle zotte ideeën in deze bundel. Ik dacht zelfs dat het onmogelijk was om zoveel goede ideeën te hebben!

 

BUY THIS SHIT!!!!!!!!

 

AdventureTime_01_rev_Page_13.jpgAdventureTime_01_rev_Page_12.jpgadventuretimecomicsmain.jpg

Link naar reactie

Halverwege ÜBER VOL. 1 en ik kan me toch niet inhouden om te zeggen hoe goed ik dit vind... Ik hou wel van hoe het verhaal vaak van plaats verspringt om zo een soort 'objectieve' tijdslijn te vormen, bijna een national geographic docu. Tof tof tof. Avatar koop ik blindelings en ÜBER toont opnieuw aan waarom. Het is niet voor iedereen uiteraard, maar ik hou er immens veel van.

Link naar reactie

Deze ochtend op de trein ADVENTURE TIME vol. 1 (Ryan North, Shelli Paroline and Braden Lamb)

So fuckin' good.

Silly en stom, maar op een intelligente manier. Je lacht met de dwaze grap en dan bedenk je je: hé, dat zit fuckin' slim in elkaar.

Ik zat heel erg vaak te grinniken (iets wat ik bijna nooit heb met comics) en viel achterover van alle zotte ideeën in deze bundel. Ik dacht zelfs dat het onmogelijk was om zoveel goede ideeën te hebben!

 

BUY THIS SHIT!!!!!!!!

 

AdventureTime_01_rev_Page_13.jpgAdventureTime_01_rev_Page_12.jpgadventuretimecomicsmain.jpg

Yay another convertee! Now watch the animation!

Link naar reactie

Hier en daar zijn er inderdaad bizarre tot slechte episodes en sommige personages (zoals Treetrunks of die irritante wizard) komen te vaak terug (ttz meer dan 1 episode) maar ik blijf me er heel hard mee vermaken. S5 had al een boel uitstekende episodes (en dubbel zo veel al de vorige seizoenen). Ik zou je heel voorzichtig durven adviseren dat je best nog wat fun zou kunnen hebben als je toch nog verderdeed.

Link naar reactie

Mijn ziel was al zwart lang voor er ook maar sprake was van AT en mijn longen zijn nog zwarter dan mijn ziel. Dus maakt dat allemaal niet veel uit voor mij...

Ik weet niet of ik van AT hou, dus heb ik ook geen zwarte ziel, vind ik.

Ik ga ook nooit weten of ik er van hou, want het interesseert me niet. ;)

 

Ik durf te denken dat mijn longen nu al iets minder zwart zijn.

Link naar reactie

Och, niemand luistert hier toch naar mijn aanraders (snif), dus ik kan zeggen wat ik wil.

Huzzah!!!

 

Nu bezig in de laatste Green Lantern Corps bundel van Tomasi. Blijft goed!

Ik zal het dan ook missen, maar niet genoeg om verder te volgen. Ik heb een leuke run op GL en GLC.

Misschien dat er in de toekomst weer een punt komt waarop ik wil inpikken.

Link naar reactie

Bij Amazon wordt 11 november aangegeven zie ik nu. Nog even geduld dus. :e003:

Via de ssz is die meestal al iets vroeger beschikbaar.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

De eerste reeks Shaolin Cowboy gelezen. Compleet over de top met oa een pratende ezel, bandieten groep geleid door de een wraakzuchtige kreeft met kung fu training, 2 kettingzagen op een stok, springende haaien behekst door een demonen hoofd. En natuurlijk getekend door Darrow die hier indrukwekkend werk afleverd. Ik hoop dat deze nog een keer in een tpb verschijnen, want ze waren lastig te vinden. Dit moet gezien worden :)

 

post-531-0-89003000-1409228009_thumb.jpg

 

post-531-0-61839600-1409228010_thumb.jpg

 

post-531-0-41891300-1409228011_thumb.jpg

 

WAAAAAAHHHH!!!

 

post-531-0-76755700-1409228008_thumb.jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...