Ga naar inhoud

Comic Van De Dag


Gilles

Recommended Posts

Ik ben eindelijk aan Uncanny X-Force van Remender begonnen. Ik ben wel blij dat ik hiervoor ook New X-Men en Astonishing X-Men heb gelezen, weet niet meer vanbuiten in welke story arc fantomex en the world aan bod kwamen maar ik denk dat ik anders wel veel vragen gehad zou hebben bij het lezen van deze reeks. In ieder geval vind ik het voorlopig zeer leuk

Link naar reactie

Mij een beetje aan het voorbereiden op FACTS en 100 bullets TP 1 gelezen. In 1 ruk uitgelezen! Zeer goed concept. Ik ben benieuwd naar het grote achterliggende verhaal.

'k Vraag het mij nog altijd af. Ik ben verhaalgewijs (omdat er telkens ook zoveel tussen elk deel zat en omdat er zoveel anders is) afgehaakt tegen vol 6 of 7. Tot nu nooit de moed gehad om terug op te pikken, vooral omdat ik nog steeds niet heel veel van Counterfifth Detective (vol 5) gesnopen heb.

Risso daarentegen snap ik volkomen.

ps: heb je per ongeluk je paswoord als username gebruikt?  :e008:  :e012:

Link naar reactie

'k Vraag het mij nog altijd af. Ik ben verhaalgewijs (omdat er telkens ook zoveel tussen elk deel zat en omdat er zoveel anders is) afgehaakt tegen vol 6 of 7. Tot nu nooit de moed gehad om terug op te pikken, vooral omdat ik nog steeds niet heel veel van Counterfifth Detective (vol 5) gesnopen heb.

Risso daarentegen snap ik volkomen.

ps: heb je per ongeluk je paswoord als username gebruikt?  :e008:  :e012:

 

Haha neen hoor. Toch bedankt om me te waarschuwen ;-)

 

Alle delen zo snel mogelijk na elkaar lezen dus.

Link naar reactie

Ik heb twee kleine Boom! uitgaven vervangen door gewone trades :

 

The Savage Brothers (deluxe edition)

Twee redneck for hire broers en een stripper in de zombie apocalypse op zoek naar een zombie professor : BIG FUN :)

En getekend door Albuquerque.

 

Jenny Finn : Doom Messiah

Lovecraft-horror in Victoriaans Londen door Mignola, Nixey en Dalrymple. Geheime genootschappen, strijd tussen goed en kwaad, en tentakels. I love it.

post-585-0-74046100-1407426113_thumb.jpeg

Link naar reactie

In een krantenartikel over IS(IS) stond dat die fanatici de Yezidi die Melek Taus vereren zwaar vervolgen.

Het heeft even geduurd voor ik me weer herinnerde waar de naam Melek Taus ik al eens tegen gekomen ben, 't was Top 10 en dat ga ik vanavond  nog eens herlezen...

Link naar reactie

Hellblazer: Bloodlines

John being a bastard - mijn favoriete soort Hellblazers!  :e005:

 

 

Hellblazer: Tainted love

Niet meteen mijn favoriete trade maar nog altijd vrij goed.

 

nieuwe edities?

ik volg ze ook en vind ze zeer tot waanzinnig goed. ongelofelijk dat er ook zoveel zijn. benieuwd of dit niveau aangehouden kan blijven.

Link naar reactie

Sinds kort lees ik weer eens regelmatig Marvel. Waar ik voor vreesde is natuurlijk uitgekomen... Mijn wishlist is nu (nog) groter geworden. Momenteel ben ik bezig met de omnibus van Wolverine and the X-men die onlangs is verschenen. Deze reeks sluit aan op de gebeurtenissen van Schism uit 2012, dus die bundel wil ik me ook nog aanschaffen. Zijn er nog andere essentiële bundels die nodig zijn om de laatste drie jaar X-men volledig te kunnen volgen? 

 

wolverine-and-the-x-men-omnibus.png?w=63

Ondertussen ben ik pakweg aan de elfde issue in deze omnibus, ik zit aan de tie-in van Avengers vs. X-men (daar moet ik me ook nog eens in verdiepen). 

Link naar reactie

Binnenkort beginnen ze met de Jenkins run, daar kijk ik naar uit. Daar weet ik nu wel niet van of die goed is. Het eerste nummer dat ik ooit van HELLBLAZER las was er wel een van hem. Ik dacht dat dat nummer 99 of 100 was. Een done-in-one alleszins op een voetbalmatch. Dat nummer staat in mijn geheugen gegrift. 13 jaar en HELLBLAZER ontdekken, aah memories.

Link naar reactie

Gilles : Naast W&tXM las ik ook Gillens Unc. X-men reeks en de unc. XM Fear itself bundel die ervoor komt. En de event boeken die je aanhaalt. Na AvX is er ook nog een bundel maar de naam ontsnapt me.

En daarna komt Marvel Now! Daar volg ik alleen nog All New X-men van. Dat is de beste reeks volgens mij. En er is ook zoveel... en het is genoeg geweest voor mij ;)

Link naar reactie

Binnenkort beginnen ze met de Jenkins run, daar kijk ik naar uit. Daar weet ik nu wel niet van of die goed is. Het eerste nummer dat ik ooit van HELLBLAZER las was er wel een van hem. Ik dacht dat dat nummer 99 of 100 was. Een done-in-one alleszins op een voetbalmatch. Dat nummer staat in mijn geheugen gegrift. 13 jaar en HELLBLAZER ontdekken, aah memories.

Ooit koop ik mij de volledige genummerde reeks. Maar voorlopig hou ik het bij mijn ouwe bundels. Ik ben ook benieuwd naar Jenkins run, maar het zal dus voor later zijn... als ik eens wat meer tijd heb ;)

Link naar reactie

Entropy vol 1: Tamara gelezen. In een toekomst waar alle vorm van media (boeken muziek enz.) verboden is, wordt het bekendste boek wat nog niet vernietigd is, gestolen door twee zigeuners. Het is alleen het bekende boek waar ik moeite mee heb, ben daar een beetje allergies voor....

Voor de rest een leuke mix van Fifth Element, Blade Runner en een klein vleugje Ronin.

 

post-531-0-69572300-1407829041_thumb.jpg

 

post-531-0-63520100-1407829048_thumb.jpg post-531-0-24098500-1407829052_thumb.jpg post-531-0-69515200-1407829058_thumb.jpg

 

Link naar reactie

Op vakantie gelezen:

 

Batman: Black Mirror/ Court of Owls / City of Owls / Death of the family (Snyder)

 

De eerste keer was ik niet helemaal overtuigd, de tweede keer wel. Zowat het beste van Baman sinds Gotham Central voor mij en ga ik zeker nog eens herlezen. Enkel Gordon vond ik minder interessant in de reboot. In Black Mirror daarentegen...

 

Batman: Earth One

 

Was een aangename comic, met enkele leuke/interessante veranderingen aan het origin verhaal. Zeker de moeite om te lezen.

 

Planetoid 1

 

Goed SF verhaal, in een universum waar ik nog wel meer van wil zien, maar ik had er iets meer van verwacht. Ik ben benieuwd wat het tweede deel gaat brengen.

 

En ook nog enkele boeken gelezen en een klein beetje achterstand van mijn tv-series ingehaald.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Revival: in een klein niemendal dorpje in Noord-Midwest US komen een boel mensen terug uit de dood.

De regering zet het dorp in quarantaine terwijl ze uitzoeken wat er gaande is, en ondertussen moeten de herrezen doden

(sommige al wat akeliger dan andere) hun weg vinden. Geen echte zombies.

De levenden blijven even grote (zoniet grotere) klootzakken als voorheen, der is ook gedoe met spoken en ander plezierig vertier.

Leuke prentjes, ook al zag ik zeker in het begin heel hard de Cully Hamner etc. invloeden. Goed werk.

Ik denk wel stukken beter dan H/S, maar daar las ik nooit veel van.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...