Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

Hebben jullie een suggestie voor een app waardoor ik een lijstje kan bijhouden welke comics ik al in mijn boekenkast heb staan?

Ik ben wel fan van goodreads maar houd dat liever puur voor leesboeken

Waarom Catawiki niet. Ik weet zo goed als niets van comics, maar voor reguliere srips is dat veruit de meest volledige.
Link naar reactie

1. De geposte foto : inderdaad gaaaaay.

2. Baarden zijn alweer out, las ik enkele weken geleden in de gazet.

3. Ik post geen foto's van mijn aankopen maar mocht ik het doen dan zou ik ze toevoegen aan mijn berichten, Koen.

4. Ik heb één whisky teveel gedronken daarnet.

5. There is no five. Only zever.

Link naar reactie

Trillium, mijn eerste Jeff Lemire besteld.

 

Deze zomer Batman: Earth One digitaal gelezen op de Ipad en dat viel best mee. Ik verkies nog altijd de papieren versie, maar ik zie me wel enkele series digitaal volgen. De eerste kandidaat is Alex+Ada. Ik heb het eerste gratis deeltje gedownload om dit weekend te lezen.

 

Ik kijk ook uit naar The Fade out 1 (single issues) van Brubaker die volgende week uitkomt. Dan ga ik ook nog eens een reeks Brubaker singles laten opsturen waarop ik een pre-order abo heb (Fatale, Velvet, The Fade Out).

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Trillium, mijn eerste Jeff Lemire besteld.

 

Deze zomer Batman: Earth One digitaal gelezen op de Ipad en dat viel best mee. Ik verkies nog altijd de papieren versie, maar ik zie me wel enkele series digitaal volgen. De eerste kandidaat is Alex+Ada. Ik heb het eerste gratis deeltje gedownload om dit weekend te lezen.

 

Ik kijk ook uit naar The Fade out 1 (single issues) van Brubaker die volgende week uitkomt. Dan ga ik ook nog eens een reeks Brubaker singles laten opsturen waarop ik een pre-order abo heb (Fatale, Velvet, The Fade Out).

 

ik weet niet of het wel de juiste Lemire is. "The underwater welder" en "essex county" vond ik niets minder dan wereldklasse.

Trillum las ik online en vond het veelbelovend starten, maar daarna zakte het wat in en het einde was ronduit teleurstellend.

Link naar reactie

 "essex county" vond ik niets minder dan wereldklasse.

 

2

 

moet me toch eens meer verdiepen in de comics (dat type toch)...

 

Heb één en ander (al dan niet vertaald) gelezen, maar door het falen van de Vliegende Hollander afgehaakt. Binnenkort één en ander van RW Lion aanschaffen en wellicht ook eens Engels materiaal (online) bestellen... Iemand tips waar ik Cerebus nog kan vinden (alles, behalve de eerste twee delen...) - heb daar echt van genoten, maar nooit aangevuld...

(òÓ,)_\,,/

 

Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid.

Link naar reactie

2

 

moet me toch eens meer verdiepen in de comics (dat type toch)...

 

Heb één en ander (al dan niet vertaald) gelezen, maar door het falen van de Vliegende Hollander afgehaakt. Binnenkort één en ander van RW Lion aanschaffen en wellicht ook eens Engels materiaal (online) bestellen... Iemand tips waar ik Cerebus nog kan vinden (alles, behalve de eerste twee delen...) - heb daar echt van genoten, maar nooit aangevuld...

 

in datzelfde type, dezelfde wereldklasse: 

 

asterious polyp

i never liked you

paul has a sulmmer job

the underwater welder

stitches

blankets

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...