Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

In mijn tuinhuis. Maar moest daarvoor ooit wel eens een formulier voor tekenen. Cheap doet goeie zaken op de reep, precies. Die 'men' klinkt mij trouwens bekend in de ooooren.

 

Tis de nieuwe 'men' en het is de eerste keer dat hij iets verkeerd zag (die gekleurde bollekes, newaar).

Even later liet hij me weten dat het boek wel al herdrukt was, maar toen had ik bij Cheap al besteld (ge weet maar nooit ;) ).

Link naar reactie

die laatste omni vond ik echt de moeite, er zitten een aantal issues in van de grote tijdlijnen die ik volg & erg goed vind :)

Ja, het is een leuke omnibus. De vier Episode I comics heb ik zeer graag gelezen, net zoals de vier comics over Jango Fett.

De overige 12 comics, Trumans run, begint zeer sterk, maar de laatste pakweg 4 comics vond ik maar zozo...

4 comics op 20 die minder goed zijn, dat is een geslaagde omnibus. :)

 

post-585-0-81568000-1402141600.jpg

Link naar reactie

Hey, in de tv reeks The Clone Wars zitten véél geweldige verhalen over Aura Sing, haar planeet, haar volk, haar origin,

maar ook véél goeie verhalen over The Mandalorians, Death Watch, enz.

En nog een hoop andere dingen ook ! jaha ! :) Over Obi Wan, en Anakin, en veel andere jedi ...

Link naar reactie

Hey, in de tv reeks The Clone Wars zitten véél geweldige verhalen over Aura Sing, haar planeet, haar volk, haar origin,

maar ook véél goeie verhalen over The Mandalorians, Death Watch, enz.

En nog een hoop andere dingen ook ! jaha ! :) Over Obi Wan, en Anakin, en veel andere jedi ...

 

ik ga dat ook eens zien. koop je die of zijn die streamend ook te zien?

Link naar reactie

Zucht. Toen ik tien jaar geleden Newsarama en CBR tussen mijn favorieten zette, was het Vertigo dit, Image of Dark Horse dat, en bezocht ik die sites dagelijks.

Maar sinds enkele jaren is het bijna alleen maar meer superhero... Niet alleen het lezen van die boeken, maar ook erover moeten lezen op die sites begint mij serieus tegen te steken.

Tijd om er mee op te houden...

 

tot zover mijn vrijdagmorgen bedenking. gelukkig heb ik die niet zo veel. :)

Link naar reactie

Beide toegevoegd aan favorieten. :)

 

Probleem was vroegah (en nog steeds eigenlijk) : ik heb nog altijd geen computer thuis. Op het werk (tsjah) werden veel sites geblokkeerd, en veel andere kwamen niet goed op mijn scherm omdat ik de juiste Flash updates (enz) niet kreeg.

Daar is nu, anno 2014 dus, gelukkig verandering in gekomen blijkbaar, dus ik kan die twee sites nu zonder problemen bezoeken. Vroeger dus niet. ;)

 

(aan dat "geen computer thuis" wordt ook gewerkt)

Link naar reactie

Net besteld:

 

New York: Four (want NY5 had ik wel al)
Cover Girls HC (want te gast op FACTS)
The Talisman: Road of Trials v. 1

 

En wat review materiaal ontvangen van Titan:

 

Modesty Blaise The Young Mistress
Tarzan in the City of Gold HC


 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Volgde vroeger ook meer van die sites via Google Reader, thans Feedly.  Het werd me allemaal een beetje te veel om te volgen.  Vele sites zijn ook redelijk eenzijdig (vooral superhelden) en brengen natuurlijk ook hetzelfde nieuws.

Serieus gesnoeid in de websites die ik volg.

Bleeding Cool only baybee

Link naar reactie

Firefox vind ik wel op mijn computer ;) maar al die dingen aanpassen, ik zou niet weten waar te beginnen.

 

Is echt heel eenvoudig hoor. Type in google "stealthy" in, dat is een add-on die je kan downloaden en installeren die ervoor zorgt dat je geblokkeerde websites wel gewoon kan openen.

 

Hoezo is overigens BC geblokkeerd??

Link naar reactie

Deze ontbrak ik nog

 

The League of Extraordinary Gentleman: Century: 2009 Volume 3

9781603090070.jpg

 

Ik vond het eerste deel niet geweldig en deel 2 heb ik nooit uitgelezen, maar ik was toen niet in de stemming. Ik ga het geheel nu een tweede kans geven. En mss koop ik die Nemo's dan ook nog.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...