Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

Weer een zooi binnen, met als hoogtepuntjes.

Ā 

Shame: Redemption Collectors ComicĀ (Shame #2.5)

Ā 

attachicon.gifShame-Redemption-Comic-Cover-Large_New.jpg

Ā 

ooooo.... ik moet nog wachten tot Maart 2015 voor het volledige verhaal, ben ik bang!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

Ā 

Ā 

Link naar reactie

Mezelf HEERLIJK verwend!!

Soulfire: New World Order (compleet)
Aspen Splash 2007 Swimsuit Spectaculair
Darkness and Tomb Raider
Freshmen Volume 2
Freshmen: Summer Vacation Special

Oz: Wonderful Wizard of Oz TPB
OZ MARVELOUS LAND OF OZ GN TP
OZ OZMA OF OZ GN TP
OZ DOROTHY AND WIZARD IN OZ GN TP
OZ ROAD TO OZ GN TP

JOHN CARTER A PRINCESS OF MARS GN TP
JOHN CARTER GN TP GODS OF MARS Ā Ā  Ā 

SPIDER-MAN ONE MOMENT TIME PREM HC RIVERA CVR ED

TOP COW MARVEL CROSSOVER COLLECTION TP

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

Ā 

Ā 

Link naar reactie

Mezelf HEERLIJK verwend!!

Soulfire: New World Order (compleet)

Aspen Splash 2007 Swimsuit Spectaculair

Darkness and Tomb Raider

Freshmen Volume 2

Freshmen: Summer Vacation Special

Oz: Wonderful Wizard of Oz TPB

OZ MARVELOUS LAND OF OZ GN TP

OZ OZMA OF OZ GN TP

OZ DOROTHY AND WIZARD IN OZ GN TP

OZ ROAD TO OZ GN TP

JOHN CARTER A PRINCESS OF MARS GN TP

JOHN CARTER GN TP GODS OF MARS Ā Ā  Ā 

SPIDER-MAN ONE MOMENT TIME PREM HC RIVERA CVR ED

TOP COW MARVEL CROSSOVER COLLECTION TP

Ā 

Zooooooo jammer dat de oz run afgebroken is :(

Link naar reactie

Gekocht : Crossed vols 7 & 8.

Ā 

Met de volle klantenkaart : Crossed WYWH 1, 2 & 3.

Rest van de kaart is voor volgende keer :)

Ā 

Morgen aan de deur, volgens Cheap Comics : ALIENS Omnibus 6.

Koop je dan 1 boek bij cheap? Met zijn verzendkost is dat toch niet cheap meer? Ik kan dat altijd bij 1 van mijn bestellingen voegen, just FYI
Link naar reactie

Ik koop alleen boeken die op het moment out of print zijn, bij Cheap. Men had me gezegd dat de zesde nog niet herdrukt zou zijn maar men had blijkbaar niet goed gekeken, zegt men nu. Gelijk hoe, Cheap heeft vaak nog boeken die OOP zijn.

Het boek is niet duurder dan in de winkel, zelfs met verzending erbij. Ik betaal dus niet teveel.

Ā 

Hoe gaat dat eigenlijk als je niet thuis bent ? Laten ze dat pakket dan ook achter ? Ik denk het niet, maar ja...

Link naar reactie

Ik koop alleen boeken die op het moment out of print zijn, bij Cheap. Men had me gezegd dat de zesde nog niet herdrukt zou zijn maar men had blijkbaar niet goed gekeken, zegt men nu. Gelijk hoe, Cheap heeft vaak nog boeken die OOP zijn.

Het boek is niet duurder dan in de winkel, zelfs met verzending erbij. Ik betaal dus niet teveel.

Ā 

Hoe gaat dat eigenlijk als je niet thuis bent ? Laten ze dat pakket dan ook achter ? Ik denk het niet, maar ja...

Als ik iets bestel bij Cheap wordt het altijd achtergelaten als ik niet thuis ben. Ik heb wel een grote box onder mijn brievenbus...Voor pakjes. :e002:

Link naar reactie

Ik koop alleen boeken die op het moment out of print zijn, bij Cheap. Men had me gezegd dat de zesde nog niet herdrukt zou zijn maar men had blijkbaar niet goed gekeken, zegt men nu. Gelijk hoe, Cheap heeft vaak nog boeken die OOP zijn.

Het boek is niet duurder dan in de winkel, zelfs met verzending erbij. Ik betaal dus niet teveel.

Ā 

Hoe gaat dat eigenlijk als je niet thuis bent ? Laten ze dat pakket dan ook achter ? Ik denk het niet, maar ja...

In mijn tuinhuis. Maar moest daarvoor ooit wel eens een formulier voor tekenen. Cheap doet goeie zaken op de reep, precies. Die 'men' klinkt mij trouwens bekend in de ooooren.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...