Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

Gekocht :

Star Wars Legacy book 3 HC

Ferals vol 3

Conan the Phantoms of the Black Coast

Locke & Key vol 6 Alpha & Omega HC (nu ja, deze heb ik eigenlijk geleend ipv gekocht) ;)

 

hmmmm... welke zou ik eerst lezen ?

1st world problems!

Conan of the body zijn alleenstaand en Savage Wolverine min of meer ook. Ook al was die laatste een teleurstelling.

De rest zijn van't soort waar je misschien best eerst een vorig volume herleest. Ik zou starten met Locke&Key, maar dan bij vol 1

Link naar reactie

Op zaterdag geleverd (wat me verraste, want dat was de eerste keer dat bpost op zaterdag leverde):

 

Planetary Omnibus (Ellis/Cassaday)

 

Knappe uitgave v werkelijk alles dat er van Planetary is verschenen op een groter formaat. De extra's zijn aan de magere kant, een script en enkele schetsen. Enorm leuk wel dat onder het dust jacket de omnibus eruit ziet als een Planetary Guide.

 

Maar ik blijf er bij dat de comics niet allemaal in de juiste volgorde zijn verschenen.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Ik heb nu sinds een week een iPad. Het voordeel daarvan is dat je bij bepaalde reeksen het eerste comic-deeltje gratis kunt lezen, om te kijken of het bevalt. Saga beviel me wel, dus ga ik nu tot aankoop over. Het valt me dan wel weer op dat een digitale versie bijna even duur is als een papieren SC-versie. Dus dan ga ik toch liever voor het papier.

Locke & Key ga ik binnenkort toch ook maar eens mee beginnen.

Link naar reactie

Zal ik doen! Die van Zack Whedon vind ik ook leuk. Robocop/Terminator: Kill Human gelezen? Die is errug badass!

Als dat de subtitel is die ze tegenwoordig geven aan de Miller/Simonson reeks geven: al van toen ik klein was. Mijn persoonlijke favorieten van de oude DH Terminator series zijn (o.a.) Secondary Objectives en One Shot

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...