Ga naar inhoud

Gekocht - Aangekondigd - Interessant


Gilles

Recommended Posts

Dikke spul binnen :)

 

 

Untitled.jpg.33b03db5296939cda3acb1c9aef72f35.jpgUntitled.jpg.cba9b52b8ed368ad3e6619a7ae45dce1.jpgUntitled.thumb.jpg.22924c125a352c9bbade623f7c423db8.jpgimage.thumb.png.0b59560bb2654345922d1fe8ea92552d.png

 

 

tom strong compendium

i hate fairyland compendium

Justice Leageu vs KingKong/Godzilla

En na een jaar of meer wachten,,, eindelijk dan DIE!NAMITE NEVER DIES binnen!!!
Kan ik eindelijk de trilogie lezen!!

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Wat pre-orders binnen

 

SPAWN (1992) COMPENDIUM TRADE PAPERBACK #6  (#251-300 + SPAWN RESURRECTION)
SPAWN : THE SCORCHED (2021) TRADE PAPERBACK #4  (#19-26)
SPAWN : MISERY (2024) #2 (Of 4)
SPAWN (1992) #355 A-Cover
SPAWN : MONOLITH (2024) #3 (Of 3)  
VAMPIRELLA : DARK REFLECTIONS (2024) #2 A-Cover  
VAMPIRELLA (2019) #670 B-Cover  
VAMPIRELLA : DARK REFLECTIONS (2024) #3 B-Cover
VAMPIRELLA (2019) #671 A-Cover
ADVENTUREMAN (2020) HARD COVER #3 Ghost Lights
COFFIN COMICS > LADY SATANUS : SINISTER URGE (2024) ONE-SHOT B-Cover  
COFFIN COMICS > CHAOTICA SPELLBOUND (2024) ONE-SHOT A-Cover
WITCHBLADE (2024) #1 B-Cover
WITCHBLADE (2024) #2 B-Cover
WALKING DEAD DELUXE (2020) #95 D-Cover by Arthur Adams  

 

en wat losse comics verkocht en toen de compendium van VAMPI (een manga-versie van Vampirella) gekocht

VAMPI OMNIBUS 01

 

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Mignola's tekenstijl heb ik altijd heel knap en uniek gevonden, maar tot voor kort heb ik nooit de moed gevonden om aan Hellboy te beginnen. Ik lees niet graag langlopende series, vooral niet als er geen einde in zicht is. 
Nu begreep ik dat Hellboy (de hoofdreeks) beëindigd is en dit in vier omnibussen is verzameld. De eerste twee gekocht en de eerste is al uit, maar nu vraag ik wel af of je de BPRD-reeks ook op een bepaald moment moet beginnen of is het perfect onafhankelijk van elkaar te lezen (ik zag een 10-tal omnibussen daarvan, ik weet niet of ik het Hellboy-universum zó goed vind om daar ook in te investeren)

Link naar reactie
2 uren geleden, Nandu zei:

Mignola's tekenstijl heb ik altijd heel knap en uniek gevonden, maar tot voor kort heb ik nooit de moed gevonden om aan Hellboy te beginnen. Ik lees niet graag langlopende series, vooral niet als er geen einde in zicht is. 
Nu begreep ik dat Hellboy (de hoofdreeks) beëindigd is en dit in vier omnibussen is verzameld. De eerste twee gekocht en de eerste is al uit, maar nu vraag ik wel af of je de BPRD-reeks ook op een bepaald moment moet beginnen of is het perfect onafhankelijk van elkaar te lezen (ik zag een 10-tal omnibussen daarvan, ik weet niet of ik het Hellboy-universum zó goed vind om daar ook in te investeren)


Ik vind B.P.R.D. eigenlijk beter dan Hellboy.... Maar best stoppen na 'Hell on Earth'.
De eerste 12 bundels van Hellboy vind ik de moeite.   Daarna is het vet toch wel van de soep.
Ik deel je mening wat Mignola's tekenstijl betreft.
Mijn eerste interview (voor het ter ziele gegane Stripelmagazine) was met Mignola.  

Link naar reactie
3 uren geleden, Nandu zei:

Mignola's tekenstijl heb ik altijd heel knap en uniek gevonden, maar tot voor kort heb ik nooit de moed gevonden om aan Hellboy te beginnen. Ik lees niet graag langlopende series, vooral niet als er geen einde in zicht is. 
Nu begreep ik dat Hellboy (de hoofdreeks) beëindigd is en dit in vier omnibussen is verzameld. De eerste twee gekocht en de eerste is al uit, maar nu vraag ik wel af of je de BPRD-reeks ook op een bepaald moment moet beginnen of is het perfect onafhankelijk van elkaar te lezen (ik zag een 10-tal omnibussen daarvan, ik weet niet of ik het Hellboy-universum zó goed vind om daar ook in te investeren)

Uiteindelijk is er een reading order om alles uit het Hellboy universum te lezen. BPRD vind ik persoonlijk ook leuker. https://comicbookreadingorders.com/other/hellboy-mignolaverse-reading-order/

Link naar reactie

Op zich kan je elke serie apart lezen zonder de andere nodig te hebben. Dat is ook opzettelijk gedaan. Maar je hebt wel een uitgebreider verhaal als je alles leest. B.P.R.D. en dan vooral Plague of Frogs (eerste 4 omnibi) zijn, imho, de beste.

 

Sla ook niet die Hellboy short stories omnibi om. Daar zitten pareltjes tussen.

Link naar reactie
4 hours ago, Nandu said:

Mignola's tekenstijl heb ik altijd heel knap en uniek gevonden, maar tot voor kort heb ik nooit de moed gevonden om aan Hellboy te beginnen. Ik lees niet graag langlopende series, vooral niet als er geen einde in zicht is. 
Nu begreep ik dat Hellboy (de hoofdreeks) beëindigd is en dit in vier omnibussen is verzameld.

same.

Heb dit jaar alle omni's gekocht... en dat was wel genieten. Maar Ik vond de SHORT STORIES dan weer nog beter geloof ik. Ook 2 omni's dus.

 

En onlangs heb ik de HELLBOY WEIRD TALES (8-delige mini) aangeschaft en die ik ronduit heerlijk!
En de crossovers (Painkiller Jane, Ghost, Fearless Dawn) zijn ook gewoon genieten.

 

Maar de kracht van Hellboy zit volgens mij meer in de korte verhalen en oneshots, dan in de grotere serie, denk ik zo.

 

Het heeft mij ook een aantal jaren geduurd, maar nu heb ik dan toch best wel wat Hellboy in de kast staan.

BPRD ga ik niet proberen, denk ik.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
On 9/4/2024 at 7:42 AM, Neat Stuff said:

De verhalen rondom The Bureau of Paranormal Research and Defense steken met kop en schouders boven

die van Hellboy uit. 

 

 

 

22 hours ago, linthout said:

Ja, dit vind ik ook. Vooral de oudere.

merci. Ik ga het eens uitproberen

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

lekker wat gevarieerd binnen

 

Spider-Man: THE AMAZING SPIDER-MAN, VOL. 6 ANNUAL #1 (Hallow’s Eve)
Bombshell & Tommtomm ##1-3 | American Mythology |
Bombshell & Tommtomm ##1-4 | American Mythology |
X-Men Decimation: The Day After TP
Inhumans: Attilan Rising TP #1 (Battleworld)
Mom Breaks The Internet ##1-2 | Scout Comics
Spider-Man: Scarlet Spider, Vol. 2/ TP #4 (21-25)
Daisy Chain #1
Top 10 Compendium

 

Untitled.thumb.jpg.4c1f06437a1a3ab02a08e56a0f0124f3.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Die compact comics... het hangt van het verhaal / de tekenstijl af of het in dat format werkt.

Ik heb nu 3 hoofdstukken van the Court of Owls gelezen en dat viel goed mee. De tekst blijft duidelijk leesbaar.

Ook het ruwer papier van die compact comics past bij deze gritty Batman saga.

Al zou ik All-Star Superman niet kopen in die versie, want dat verhaal en dat tekenwerk komt beter tot zijn recht in een grotere hardcover editie met betere papierkwaliteit.

Dus het is afwegen.

Met de lage prijs van 10 dollar / 12 euro voor 304 pagina's Batman kan je echter niet bedrogen uitkomen.

 

afbeelding.png.593a5a576d672f02a1a82b4fc0d74441.png

Link naar reactie
1 hour ago, cinco said:

Al zou ik All-Star Superman niet kopen in die versie, want dat verhaal en dat tekenwerk komt beter tot zijn recht in een grotere hardcover editie

ja, die heb ik hier oversized. In NL. OOit kadootje van de uitgever Lion op FACTS. Erg mooi en verdraaid jammer dat er geen vervolg op is gemaakt.

 

Quote

Met de lage prijs van 10 dollar / 12 euro voor 304 pagina's Batman kan je echter niet bedrogen uitkomen.

 

dat zeker. En kan een nieuwe markt wellicht mee open gaan.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
16 hours ago, Lamme Goedzak said:

Blijft spijtig dat Marvel die paar nummers niet laat afmaken om de reeksen een einde te geven.

ja... daarom dat ik denk 'laat maar'.
Ik moet eerlijk bekennen dat is de serie geweldig vond en een tijd die kleine digest tpb's kocht. Vond ik geweldig. Tot ze opeens verdwenen... heel jammer.

Dus Mystic en Meridian enzo hebben geen ok-einde? Jammer

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
8 hours ago, Richard Boom-vavavoom said:

ja... daarom dat ik denk 'laat maar'.
Ik moet eerlijk bekennen dat is de serie geweldig vond en een tijd die kleine digest tpb's kocht. Vond ik geweldig. Tot ze opeens verdwenen... heel jammer.

Dus Mystic en Meridian enzo hebben geen ok-einde? Jammer

Die 2 hadden naast Scion toch een bevredigend einde? Het zijn vooral Sigil, Crux, the first en Negation die niet ok zijn.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...