Ga naar inhoud

Nieuwe Stripreeks CBP2 : Van Kwaad tot Erger


CBP2

Recommended Posts

Naast de vele delen van de Spybond (die ik al mijn hele leven maak) probeer ik wel eens een nieuwe reeks te verzinnen (in de hoop dat die me de voldoening geeft zoals bij De Spybond) echter loopt dat vaak stuk en blijft het bij een poging ...en valt vervolgens stil...

 

Een poos geleden heb ik eens een start gemaakt met een reeks die meer de lijn van detective/avonturenserie zou moeten volgen en op zich niet verkeerd start , waarbij er een prima verhaal op te bouwen is. (alleen die trui moet zo snel mogelijk weg!  😛

Het gaat over een drietal detectives in een niet zo geweldig lopend detectivebureau die in deel 1 te maken krijgen met een schilderijroof. het blijft er echter niet bij 1.

Max Van der Molen , de belangrijkste character stort zich op de zaak, maar er blijkt meer achter te zitten...veel meer...

 

Geen idee of ik me kan vinden in een hele andere verhaalstijl , het verhaal over de twee kinderen van een poos geleden heb ik ook nooit afgemaakt en het verhaal zat goed ineen , ik kon daar alleen geen vervolg bij bedenken voor de kinderen (uiteindelijk lag het in de handen van een detective en dat wilde ik eigenlijk niet)

Bij Dit verhaal : Van Kwaad tot Erger, hoop ik een goed samenhangend verhaal samen te stellen zonder zo van de hak op de tak te springen tussen verschillende personen (zoals bij de spybond), maar deze reeks heeft niet heel veel kernfiguren.

 

Ik heb hier de enige en eerste bladzijde. Een vervolg krijgen moet nog blijken!

 

Zijn hier mensen die er een mening over hebben of gewoon wat op te merken hebben ? Alles is welkom 😉

 

Van Kwaad tot Erger

 

deel 1

 

 

 

 

 

Klapw01.01.jpg

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...