Ga naar inhoud

Turboreacties: Momenteel Lees Ik...


Gast Kontiki

Recommended Posts

Op 31/7/2024 om 18:56, De Hollander zei:

Eens, binnenkort ga dit nog eens herlezen, een tweede lezing biedt soms nog wel eens meer inzichten.

 

Ik hoop het want de maker heeft hier echt veel tijd ingestoken, deze strip verdient dat.

Ik heb ondertussen enkel de eerste twee delen kunnen lezen. Mijn zoon is er mee weg. De wereld v Servitude wordt heel uitgebreid beschreven. Soms heb je veel meer leeswerk aan alle achtergrond info dan aan de strip zelf en je moet je hoofd er bij houden. Voorlopig blijft het boeiend, maar het is een reeks waar je je tijd voor moet nemen. Prachtig tekenwerk ook. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
Op 31/7/2024 om 18:56, De Hollander zei:

Eens, binnenkort ga dit nog eens herlezen, een tweede lezing biedt soms nog wel eens meer inzichten.

 

Ik hoop het want de maker heeft hier echt veel tijd ingestoken, deze strip verdient dat.

Ik weet het. Soms kan je ook teveel nadenken, waardoor het een zekere flow verliest. (zie ook een reeks als 'de vijf rijken')

 

De idee van Servitude is erg goed, maar de uitwerking is mislukt. Een mooie mislukking, dat wel.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Momenteel Durango aan het lezen.

Zit aan deel 10.

Schitterend momenteel. Heb ze in eerste druk. Enkel is het zo rot dat er vanaf deel 9 glad papier werd gebruikt.

Dat oude dikkere groffe papier had zoveel meer charme en de kleuren waren ook een pak mooier.

De tekeningen zijn echt prachtig. Het scenario is zeer goed, maar sommige delen zijn me wat minder/te eenvoudig.

Toch geniet ik er voluit van!

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...